// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Halo 5 از رزولوشن 4K روی ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند

استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده است که بازی Halo 5: Guardians از رزولوشن 4K روی ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد.

با اینکه دو سال از عرضه بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد، استودیو 343 اینداستریز، سازنده این بازی، اعلام کرده است که Halo 5: Guardians از رزولوشن 4K روی ایکس‌ باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز در وب‌سایت رسمی بازی نوشت:

در جریان نمایشگاه E3 امسال آماده نبودیم که این معرفی را انجام بدهیم. امروز بسیار هیجان‌زده‌ایم که به صورت رسمی اعلام کنیم بازی Halo 5 پس از عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس، روی این کنسول از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند.

این گفته بدین معنا است که بازی Halo 5: Guardians نیز به لیست بازی‌های Xbox One X Enhanced Program اضافه شده است و علاقه‌مندان به این بازی پس از خرید کنسول ۵۰۰ دلاری مایکروسافت، می‌توانند بازی مورد علاقه خود را با کیفیتی بهتر بازی کنند و از آن لذت ببرند. ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان (هفت نوامبر) روانه بازار خواهد شد.

از دیگر اخبار دنیای هیلو می‌توان به اضافه شدن چهار بازی از مجموعه هیلو به ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility اشاره کرد. بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST، بازی Halo 4 و بازی Halo: CE Anniversary چهار نسخه از این مجموعه هستند که تا پایان سال جاری میلادی، از طریق قابلیت نام‌برده در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده