نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

انتشار تصاویر جدید از فیلم Thor: Ragnarok

مارول استودیو اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر کرده است.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که ماه گذشته برگزار شد، مارول دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. حال شماره جدید مجله امپایر به این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار پاییز امسال اختصاص داده شده است و علاوه بر تصویر روی جلد مجله، امپایر تصاویر جدیدی را نیز از این فیلم منتشر کرده است. امپایر سه تصویر روی جلد متفاوت از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده است که دو تصویر به ثور و هالک اختصاص داده شده و تصویر دیگر و سوم نیز یک تصویر از کامیک ثور است که در آن شاهد مبارزه ثور و هلا هستیم. در تصاویر منتشر شده، علاوه بر ثور و هالک، شخصیت‌های دیگری نیز مثل لوکی، اسکرج و هایمدال نیز دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Empire Images

Thor: Ragnarok Empire Images

با وجود اینکه سال‌ها شایعه ساخت فیلمی بر اساس کامیک سیاره هالک (Planet Hulk) توسط مارول شنیده می‌شد، اما این فیلم هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود ندید. با این حال، بخشی از فیلم Thor: Ragnarok اقتباسی از این کامیک خواهد بود و به نظر می‌رسد که بخش مهمی از این فیلم نیز است. در یکی از این تصاویر، شاهد مبارزه گلادیاتوری ثور و هالک در سیاره ساکار هستیم که احتمالا یکی از مهم‌ترین و احتمالا محبوب‌ترین بخش‌های فیلم خواهد بود. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده