نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تایید حضور بازیگر سریال Daredevil در فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو از حضور کلنسی براون برای صداپیشگی یک شخصیت مهم در فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) خبر داد.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که بامداد یکشنبه برگزار شد، دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت کامیک‌بوک منتشر کرده، کلنسی براون برای صداپیشگی شخصیت سورت (Surtur) به جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، ضمن تایید این خبر توضیحاتی نیز در مورد روند ساخت و زندگی بخشیدن به این شخصیت داد و تایید کرد که او کار موشن کپچر این کاراکتر را بر عهده داشته است و براون تنها صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. وایتیتی گفت:

من کمی از موشن کپچر شخصیت سورت را انجام داده‌ام، اما کلنسی براون صداپیشگی این کاراکتر را انجام داده است.

Thor: Ragnarok

شخصیت سورت حضور کوتاهی را نیز در دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok داشت و پس از شخصیت هلا، دومین شخصیت‌ شرور و منفی اصلی این فیلم است. پیش از این، جیمز گان نیز کار مشابهی را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) انجام داده بود و کار موشن کپچر شخصیت بیبی گروت را بر عهده داشت، اما وین دیزل صداپیشگی این شخصیت را انجام داد. با این حال، سورت تنها شخصیتی نیست که وایتیتی به آن زندگی بخشیده است. او پیش از این تایید کرده بود که موشن کپچر شخصیت کورگ را در فیلم Thor: Ragnarok انجام داده است. وایتیتی در اردیبهشت امسال گفت:

من نقش یک شخصیت در سیاره هالک را بازی می‌کنم که کورگ نام دارد و به یکی از بهترین دوستان ثور تبدیل می‌شود. او در گذشته نقش بسیار کوچکی را داشته است. من آن زمان حضور نداشتم و این نقش را بازی نکرده بودم؛ اما نقش او اکنون مهم‌تر و بیشتر از گذشته شده است.

Thor: Ragnarok

شخصیت کورگ حضور کوتاهی را نیز در دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok داشته است و اگر زمان ۱:۳۵ این تریلر را مشاهده کنید (تصویر بالا)، شخصیت کورگ را می‌بینید که ظاهر بسیار متفاوتی را نسبت به نسخه کامیک و اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول، دارد. کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده