نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۵

بازی GTA 6 احتمالا در دست ساخت است

اخیرا یک بازیگر در رزومه خود اعلام کرده که در موشن کپچر بازی GTA 6 نقش داشته و همین مساله شایعه‌هایی پیرامون ساخته شدن این بازی به راه انداخته است. 

اگر سری بازی‌های GTA را از جمله محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ بدانیم، اغراق نکرده‌ایم. سری بازی‌های جهان‌باز کمپانی راک استار آن‌قدر محبوب است که نسخه پنجم اصلی آن یا همان بازی GTA V، پس از گذشت چهار سال از عرضه هنوز هم یکی از اعضای ثابت جدول‌های فروش هفتگی بازی‌ها است و معمولا در بین ۱۰ بازی پرفروش قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم قطعا ساخته شدن دنباله این بازی، می‌تواند خبر فوق‌العاده‌ای برای طرفداران بازی GTA باشد. 

حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یک بازیگر به اسم تیم نف نام بازی Grand Theft Auto 6 را در رزومه خود آورده و اعلام کرده که روی موشن کپچر یا همان ضبط حرکات این بازی کار کرده است. جالب اینکه نف اعلام کرده که علاوه بر بازی GTA 6، در موشن کپچر بازی Red Dead Redemption 2 نیز نقش داشته است. با اینکه این مساله هنوز نمی‌تواند تاییدی رسمی بر ساخته شدن بازی GTA 6 باشد، اما احتمال دارد زمانی که نف برای ضبط موشن کپچر بازی Red Dead Redemption 2 در استودیو راک‌استار حاضر شده، یک سری حرکات دیگر وی هم برای استفاده در بازی GTA 6 ضبط شده باشند. 

به هر حال برای پی بردن به صحت این خبر، باید منتظر واکنش راک‌استار باشیم. این کمپانی در حال حاضر Red Dead Redemption 2 را در دست ساخت دارد و خیلی بعید است که همزمان روی نسخه جدید GTA نیز تمرکز داشته باشد. با این حال این امکان هم وجود دارد که یک تیم بازی‌سازی دیگر این استودیو هم مشغول توسعه اولیه GTA 6 باشد. 

نظر شما در مورد احتمال ساخته شدن GTA 6 چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده