// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

مزایای پیش‌ خرید بازی Destiny 2 مشخص شد

استودیوی بانجی، سازند‌ه‌ی سری ‌Destiny و ناشر بازی یعنی اکتیویژن اخیرا مشخص کرده‌اند که چه آیتم‌هایی به افرادی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

اسلحه‌های Exotic، بهترین آیتم‌های سری دستینی هستند و همه‌ی بازیکنان در طول بازی برای به‌دست‌ آوردن آن‌ها تلاش می‌کنند. اکتیویژن طی اقدامی ‌بی‌رحمانه (و البته تاثیرگذار) یکی از این اسلحه‌ها را به تمام افرادی که پیش‌خرید می‌کنند، هدیه می‌دهد.

همان‌طور که در تریلر نیز می‌توانید ببینید، هدیه‌ی پیش خرید بازی Destiny 2 اسلحه Coldheart است که جزو دسته‌ی Exotic trace rifle محسوب می‌شود. این رایفل‌ها اسلحه‌های جدیدی هستند که در بازی دستینی 2 معرفی می‌شوند. Coldheart به صورت مدام پرتوی نوری خطی را به سوی دشمنان شلیک می‌کند و به این صورت به آن‌ها ضربه می‌زند.

اسلحه‌ی Coldheart برای بازیکنانی که علاقه‌ای به پیش‌خرید ندارند نیز قابل تهیه است. با توجه به اطلاعات تریلر، از تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) می‌توانید Coldheart را با بازی‌کردن نیز به‌دست آورید. هنوز مشخص نیست که پیش‌خریدکنندگان در چه مقطعی از بازی Coldheart را صاحب می‌شوند؛ چرا که غیرممکن است از همان سطح اول با این اسلحه بازی را شروع کنید.

با توجه به اخبار بازی دیروز، بتای عمومی Destiny 2 به پایان رسید و بانجی آن را بسیار مفید توصیف کرد. دستینی 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. تاریخ انتشار نسخه‌ی پی‌سی نیز ۲ آبان (۲۴ اکتبر) برنامه‌ریزی شده‌ است. تریلر مزایای پیش‌خرید بازی را در زیر مشاهده‌ می‌کنید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده