// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Cartel Kings

در بازی آنلاین موبایل Cartel Kings قلمرو خود را توسعه دهید و دشمنان خود را از عرصه رقابت حذف کنید. در ادامه معرفی با زومجی همراه باشید.

به‌شخصه یکی از طرفدارهای پروپاقرص آثار اکشن‌‌-مافیایی یا اصطلاحا بزن‌بزن، مانند بازی Mafia ساخته توکی گیمز، بازی GTA ساخته استودیو راک استار گیمز و همچنین فیلم‌های تحسین‌برانگیز Scarface و Godfather هستم؛ زیرا معتقدم که به هیچ وجه این سبک‌ها تاریخ انقضا ندارند و همیشه در هر زمان تازگی دارند. به همین جهت بی‌دلیل نیست که این ژانر در مرکز توجهات قرار بگیرد و بسیار مورد بحث و بررسی واقع شود. زمانی که متوجه شدم که بازی Cartel Kings، ساخته Mobile Gaming Studio Ltd، برای موبایل‌های اندرویدی و آیفون عرضه شده، بی‌صبرانه به دنبال دانلود بازی رفتم. از قبل هم با دیگر بازی‌های این استودیو از جمله بازی موبایل All Guns Blazing آشنایی نسبی داشتم و متوجه شباهت‌های زیاد این دو بازی هم‌سبک شدم.

قدرت، پول، سرقت! این سه عامل شعار اصلی گروه‌های قدرتمند مافیایی و کارتل‌ها است که برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می‌زنند. آن‌ها هیچ ترس و واهمه‌ای از رقیبان، دشمنان، پلیس و هر گروهی که سد راهشان شود ندارند و به راحتی دست به سرقت از بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و دیگر مکان‌ها می‌زنند.

به جرئت می‌توان گفت که بازی با وجود شباهت‌هایش به AGB،  یک سر و گردن بالاتر است

بازی اندروید و آیفون Cartel Kings هم همین خط داستانی را دارد. در ابتدای بازی می‌بایست از چهار شخصیت خلافکار اصلی، یکی را انتخاب و بعد شروع به احداث قلمرو و مقر اصلی کارتل خود کنید. شما به عنوان رییس و تصمیم‌گیرنده گروه مافیایی، مدیریت گروه را در اختیار دارید و می‌توانید با ماموریت‌های چالش‌برانگیز از جمله سرقت میلیاردی از بانک‌ها و دیگر مکان‌های مهم کسب پول کنید و رفته‌رفته قدرت خود را گسترش دهید. مهم‌ترین دشمن شما در بازی، پلیس‌ها و نیروهای ویژه امنیتی هستند که از موانع اصلی عملیات‌ها و دزدی‌هایتان به حساب می‌آیند و برای به‌دست آوردن اهداف خود باید با آنها به مبارزه و نبرد بپردازید. از دیگر دشمنان می‌توان به گروه‌های رقیب کارتلی یا به اصطلاح گنگ‌ها اشاره کرد که بعضی اوقات نیاز دارید تا از دارایی‌های باارزششان به منظور کسب قدرت و ثروت بیشتر غارت کنید و آنها را از بین ببرید.

گیم‌پلی بازی به صورت سوم-شخص تیراندازی است. کنترل بازی هم بسیار روان طراحی شده و تنها وظیفه‌ی شما هدف‌گیری و تیراندازی است؛ یعنی شخصیت اصلی بازی به صورت خودکار مسیرها را طی می‌کند و شما فقط با زدن ضربه (Tap) به صفحه‌نمایش گلوله را شلیک می‌کنید. جلوه‌های بصری و گرافیک بازی به صورت فانتزی و همراه با جزییات دقیق طراحی شده است. بخش دیگری در بازی به نام Battle Bay وجود دارد که عملکردی کاملا مشابه با دیگر بازی‌های آنلاین دارد. گروه‌ها یا کلن‌های زیادی وجود دارد که باید عضو آن‌ها شوید و به عنوان عضوی از کارتل‌ها با هماهنگی با دیگر اعضا با رقیبان خود به رقابت بپردازید.

در کل، از ویژگی‌های شاخص بازی می‌توان به قابلیت استفاده از وسایل و سلاح‌های متنوع، شخصی‌سازی کاراکترها، شخصیت‌پردازی‌های فانتزی خلاقانه و ماموریت‌های هیجان‌انگیز اشاره کرد. اگر شما هم از مشتاقان بازی‌های اکشن و کارتلی هستید، پیشنهاد می‌کنم که برای یک‌بار هم که شده این بازی باکیفیت را تجربه کنید. این بازی با حجم نسبتا بالا و به صورت رایگان با پشتیبانی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه شده است. هم‌اکنون می‌توانید این بازی مهیج را از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید. امتیاز بازی در گوگل‌پلی ۴.۶ و در اپ‌استور ۴.۷ است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Cartel Kings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده