نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy به پایان رسید

ناتی داگ اعلام کرد که روند ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy به پایان رسیده و این بازی در موعد مقرر منتشر خواهد شد.

کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت به عنوان ناشر و استودیو ناتی داگ به عنوان سازنده‌ی بازی Uncharted: The Lost Legacy اعلام کردند که روند ساخت این بازی به پایان رسیده است و مطابق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی نهایی آن به سونی ارسال شده است.

استودیو ناتی داگ از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy به پایان رسیده است و در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Uncharted: The Lost Legacy ماجرای دو شخصیت کلویی فریزر و نیدین راس را روایت می‌کند که برای یافتن عاج گانش راهی هند خواهند شد. وقایع این بازی ۶ تا ۱۲ ماه پس از وقایع بازی Uncharted 4 رخ داده و کلویی و نیدین در طول این ماموریت با گروهی بی‌رحم و جنایتکار روبرو می‌شوند. شایان ذکر است که شخصیت نیدین راس برای نخستین بار در بازی Uncharted 4: A Thief’s End و کلویی فریزر در بازی Uncharted 4: A Thief’s End معرفی شدند.

ماه گذشته استودیو ناتی داگ یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی مرحله‌ی نخست بازی منتشر کرد که کلویی و نیدین را در محیط‌های جنگلی به تصویر می‌کشید. در این ویدیو دیدیم که کلویی به کمک همراه خود به قسمت بالایی کوه راه پیدا می‌کند و در اتفاق غافل‌گیر کننده‌ای راه آنها تخریب می‌شود و به جنگل راه پیدا می‌کنند، جایی که به درگیری‌ها با دشمنان ختم می‌شود. پس از آن شاهد راه‌یابی آنها به معبد خرابه هندی بودیم. در ماه آوریل هم آرن میر، مسئول روابط عمومی ناتی داگ گفت که بازی Uncharted: The Lost Legacy گیم‌پلی کوتاهی نخواهد داشت و این بازی احتمالا ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد.

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) در امریکای شمالی و در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ آگوست) در اروپا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. افرادی که بازی را از خرده‌فروشی‌های منتخب پیش‌خرید کنند، یک نسخه دیجیتالی رایگان از Jak and Daxter: The Precursor Trilogy دریافت خواهند کرد و افرادی هم که بازی را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند، یک پوسته (تِم) مرتبط با این بازی را دریافت می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده