نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال ساخت فصل دوم بازی Batman: The Telltale Series وجود دارد

شایعات جدید، از ساخته‌شدن فصل جدید بازی Batman: The Telltale Series از سوی استودیو تل‌تیل گیمز حکایت دارند که در رویداد کامیک-کان سن دیگو معرفی خواهد شد.

مدتی قبل استودیو تل‌ تیل گیمز از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد که خبر‌هایی را برای اعلام در رویداد کامیک-کان سن دیگو خواهد داشت و تاکنون این استودیو هیچ اطلاعات دیگری را در این رابطه منتشر نکرده است ولی با این حال برخی بر این باورند که این استودیو در حال ساخت فصل دیگری از بازی Batman: The Telltale Series است.

مطابق آخرین اخبار بازی، صفحه‌ی جدیدی در یک وب‌سایت نیوزیلندی برای یک بازی با نام Batman: The Enemy Within ایجاد شده است که نام کِنت مادل به عنوان کارگردان در آن درج شده است. مادل پیش از این روی یکی از اپیزودهای بازی The Walking Dead: Michonne و بازی Game of Thrones از استودیو تل‌تیل گیمز کار کرده است.

تا این لحظه بازی Batman: The Enemy Within از سوی تل‌تیل گیمز تایید یا تکذیب نشده است و در صورت واقعی بودن آن، شاهد فصل دوم بازی Batman: The Telltale Series خواهیم بود.

مدیر ارتباطات تل‌تیل گیمز یعنی جاب استافر در جریان نمایشگاه E3 2017 نیز اعلام کرده بود که این استودیو در تابستان سال جاری موارد جدیدی را معرفی خواهد کرد و بر این اساس احتمال معرفی فصل جدیدی از بازی The Wolf Among Us در رویداد کامیک-کان نیز وجود دارد.

استودیو تل‌تیل گیمز در رویداد کامیک-کان خبر‌های تازه‌ای را به اشتراک می‌گذارد و ممکن است که ساخت فصل جدیدی از بتمن واقعیت نداشته باشد و بازی‌های دیگری از این استودیو در این رویداد معرفی شوند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده