نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Alien Shooter

Alien Shooter یک بازی شوتر کلاسیک است که اکنون برای اندروید و آیفون هم منتشر شده است. در ادامه با معرفی بازی همراه زومجی باشید.

اگر از گیمر‌های قدیمی پی‌سی باشید و زمانی هر بازی کوچک و بزرگی را بازی کرده باشید، احتمالا با بازی Alien Shooter آشنا هستید؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و یک شوتر هیجان‌انگیز با دوربین ایزومتریک به حساب می‌آمد. برای این بازی در آینده دنباله‌هایی نیز منتشر شد که همگی آثار قابل قبولی بودند. حال Alien Shooter برای گوشی‌های اندروید و iOS نیز با نام Alien Shooter - The Beginning منتشر شده و با قیمت ۵ دلار قابل خرید است. البته بازی یک نسخه رایگان هم دارد که می‌توانید ابتدا با دریافت آن، بیش‌تر با بازی آشنا شوید. 

Alien Shooter بازی‌ای اکشن و شوتر با دوربین ایزومتریک است. بازی مانند اکثر آثار هم‌دوره، داستانی ساده و کلیشه‌ای دارد و شما در نقش یک مبارز، باید وارد یک تشکیلات شوید که موجودات عجیب و غریبی به آن حمله کرده‌اند و افراد داخل آن را کشته‌اند. حال، شما باید به دل این دشمنان بزنید و با انواع و اقسام سلاح‌ها از شات‌گان و کلت گرفته تا مسلسل و راکت‌لانچر، آن‌ها را از بین ببرید. ماموریت شما در طول مراحل معمولا به کشتن دشمنان و بمب‌گذاری لانه آن‌ها خلاصه می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های خیلی جالب بازی، وجود بخش‌های مخفی در محیط آن است. برای مثال، منفجر کردن یک بشکه مواد منفجره، می‌تواند حفره‌ای در دیوار ایجاد و یک راه مخفی برای شما باز کند که داخل آن می‌توانید مهمات یا پول پیدا کنید. با این پول‌ها هم در پایان مراحل می‌توانید سلاح جدید یا مهمات برای سلاح فعلی بخرید. 

بازی موبایل Alien Shooter

در کل، Alien Shooter یک بازی شوتر ساده و معمولی است که شاید داستان خاصی نداشته باشد، اما گیم‌پلی جذاب و گاه سختی دارد و کشتن انواع و اقسام موجودات فضایی که معمولا هم در تعداد بسیار زیاد حمله می‌کنند، جذابیت خاص خودش را دارد. بازی همچنین دو حالت داستانی و بقا (Survival) دارد که در اولی باید مراحل را پشت سر بگذارید و در دومی باید در مقابل موجودات فضایی که به مرور هم بیش‌تر و جان‌سخت‌تر می‌شوند، ایستادگی کنید. بازی از حیث درجه سختی هم چندین حالت دارد و مثلا روی درجه سختی‌های بالاتر، گاهی کشتن دشمن و عبور از مراحل، به کار سختی در حد سری Dark Souls تبدیل می‌شود!

از حیث گرافیکی، با اینکه بازی ظاهر نسبتا ساده‌ای دارد، اما روی صفحه‌نمایش گوشی‌ها گرافیک بازی هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از عرضه بازی روی پی‌سی زیبا به نظر می‌رسد. البته یک سری از افکت‌ها یا بافت‌های بازی به نظر می‌رسد که با بهبود کیفیت هم همراه بوده‌اند و در کل، گرافیک بازی بهتر از چیزی است که در نسخه پی‌سی آن شاهد بودیم. از حیث صوتی نیز بازی موسیقی‌های هیجان‌انگیز و با ریتم تندی دارد که کشت و کشتار دشمنان فضایی را هیجان‌انگیز‌تر هم می‌کند. 

بازی موبایل Alien Shooter

همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، نسخه‌های موبایل بازی دقیقا مثل نسخه پی‌سی آن روی استیم، پنج دلار قیمت دارند؛ اما هم برای iOS و هم اندروید، نسخه رایگانی هم منتشر شده که با دانلود آن می‌توانید بیش‌تر با بازی آشنا شوید. در کل اگر به بازی‌های شوتر که در آن‌ها بتوانید با انواع و اقسام سلاح خیل عظیمی از دشمنان را از بین ببرید علاقه دارید، دانلود بازی Alien Shooter پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی Alien Shooter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده