نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Little Kitten - My Favorite Cat

بازی آیفون و آیپد Little Kitten - My Favorite Cat لذت داشتن یک گربه فوق‌العاده جذاب و دوست‌داشتنی را در فضای دیجیتال فراهم می‌کند.

همیشه داشتن یک حیوان خانگی مانند گربه‌ خصوصا برای بچه‌ها لذت و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در حالی که شاید خیلی از ما موقعیت نگهداری از یک حیوان خانگی را نداشته باشیم، بازی آیفون و آیپد Little Kitten - My Favorite Cat، ساخته‌ی استودیو فاکس اند شیپ (Fox and Sheep GmbH)، لذت داشتن یک گربه‌ی فوق‌العاده دوست‌داشتنی و نزدیک به واقعیت را در فضای دیجیتال برای بچه‌ها فراهم می‌کند.

بازی با یک ویدیو از گربه‌ی کوچک داستان به نام کرامز (Crumbs) و رسیدن‌اش به خانه‌ای به عنوان سرپناه آغاز می‌شود. تعاملات بازیکن با گربه در خانه و بیشتر در قسمت اتاق خواب صورت می‌گیرد. در بازی، اتاق خواب پر است از انواع وسایل و اسباب‌بازی‌های گوناگون که بازیکن می‌تواند به‌وسیله‌‌ی ‌آنها با کرامز تعامل داشته باشد و بازی کند.

بازی کودکانه Little Kitten - My Favorite در اصل یک شبیه‌ساز از یک گربه فوق‌العاده بامزه برای بچه‌ها است. بدون هیچ‌گونه متن یا اشاره‌ای، بازیکن باید راه‌های متفاوتی را که می‌تواند با گربه تعامل داشته باشد از طریق لمس ابزار و اشیا گوناگون درون محیط پیدا کند. کرامز امکان تعامل با تقریبا تمامی اشیا موجود در محیط و اتاق را دارد؛ به عنوان مثال، اگر هواپیمای کوچک درون اتاق را لمس کنید، کرامز سوار آن خواهد شد و در اتاق پرواز خواهد کرد یا با لمس ماشین آمبولانس شاهد یک عکس‌العمل و تعامل جالب از طرف کرامز با آن خواهیم بود. به صورت کلی با لمس هرکدام از اشیا موجود، شاهد مینی گیم‌ها و تعاملات بسیار جذابی از طرف کرامز با شئ مورد نظر خواهیم بود. بخشی از این مینی گیم‌های اشاره شده عبارتند از: کمک کردن به کرامز برای کشیدن نقاشی، بالا و پایین پریدن روی تختخواب با ایجاد حرکات موزون، جمع‌آوری اسباب‌بازی‌ها زمانی که کرامز درون یک جعبه قایم شده است، بازی کردن با یک موش و ...  

با لمس ابزار مربوط به پازل تصاویر حیوانات، می‌توان به کرامز برای حل پازل‌های بامزه و رسیدن به شکل مورد نظر کمک کرد. در بازی قسمتی برای بازی «قایم‌باشک» نیز وجود دارد. در این حالت بازیکن چشم‌های خود را می‌بندد و کرامز در گوشه‌ای از محیط مخفی می‌شود. پس از آن وظیفه شماست که با دقت محیط را مورد بررسی قرار دهید و گربه را پیدا کنید. بازی Little Kitten - My Favorite Cat با طراحی انیمیشن‌ها و حرکات گربه از روی واقعیت، به شناخت تعاملات و رفتارهای این حیوانات به بازیکن‌ و خصوصا بچه‌ها کمک بسیاری می‌کند؛ به‌عنوان مثال، پس از غذا دادن به کرامز، او درست مانند واقعیت به نشانه‌ی تشکر لب‌های خود را تکان می‌دهد و صدایی جالب مانند خرخر ایجاد می‌کند. بازی با فراهم کردن نقاط بسیار زیادی برای تعاملات جالب، احساس کنجکاوی بچه‌ها را با این تفکر که چه اتفاقی رخ خواهد داد اگر من این شئ را لمس کنم، درهم می‌انگیزد. از آنجایی که بازی Little Kitten - My Favorite Cat به‌صورت ویژه برای کودکان طراحی شده است، قسمتی به عنوان زمانبندی برای خواب گربه نیز وجود دارد تا به‌وسیله‌ی آن، خانواده‌ها کنترل کاملی روی زمانبندی خواب کرامز و بازی کردن بچه‌ها داشته باشند.

بخش بصری Little Kitten - My Favorite Cat با اینکه به‌صورت از قبل محاسبه شده است، اما به شکلی فوق‌العاده جذاب، زیبا و نزدیک به واقعیت طراحی شده است. دیزاین گربه و حرکات او دقیقا مطابق با مدل واقعی است و تمام اشیا موجود در محیط با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند. تعاملات و برقرای ارتباط کرامز با ابزار و ... با طراحی انیمیشن‌های بسیار عالی، به‌شکل فوق‌العاده‌ای صورت می‌گیرد. در بخش صدا نیز بازی از موزیک‌هایی کاملا هماهنگ با جو و تم حاکم بر آن بهره می‌برد. در بخش صداگذاری کاراکتر کرامز و صدا‌های مربوط به محیط هم بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. به صورت کلی، بخش بصری و صداگذاری Little Kitten - My Favorite Cat نقطه‌ی قوت اصلی آن است.

|

در نهایت، بازی Little Kitten - My Favorite برای کودکان علاقه‌مند به حیوانات خانگی خصوصا گربه‌ها تجربه بسیار شیرینی را رقم خواهد زد. شما می‌توانید این بازی زیبا را به‌صورت اختصاصی از طریق فروشگاه اپ استور با قیمت ۲ دلار، برای تبلت و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم iOS تهیه کنید.

دانلود بازی Little Kitten - My Favorite Cat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده