// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

شروع تخفیف های Ultimate Game Sale ایکس باکس از فردا

مایکروسافت اعلام کرد که از تاریخ ۹ تیرماه، تخفیف‌های ویژه فروشگاه ایکس‌باکس با نام Ultimate Game Sale آغاز خواهد شد.

چندی پیش بود که سونی، لیست قیمت و تخفیف‌های این هفته خود را منتشر کرد و در جریان آن، شاهد شروع تخفیف‌های ویژه‌ای از سوی این کمپانی برای فروشگاه پلی‌استیشن بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت نیز رویداد مشابه خود را به‌زودی آغاز خواهد کرد.

از روز جمعه ۹ تیرماه (۳۰ ژوئن) تخفیف‌های ویژه‌ای با نام Ultimate Game Sale در فروشگاه ایکس‌ باکس شروع خواهد شد که در جریان آن کاربران می‌توانند منتظر تخفیف خوردن بازی‌های پر زرق و برقی برای پلتفرم مورد نظر خود باشند. همچنین یک تیزر نیز منتشر شده که با توجه به آن می‌توان انتظار داشت که بازی Rainbow Six Siege، بازی Mass Effect: Andromeda، بازی Rocket League، بازی For Honor، بازی Battlefield 1 و بازی Ghost Recon: Wildlands جزو بازی‌هایی هستند که تخفیف خواهند خورد.

درآخر گفته شد که این تخفیف‌های فروشگاه ایکس‌باکس تا تاریخ ۱۹ تیر (۱۰ جولای) اعتبار خواهد داشت. متاسفانه هنوز لیست بازی‌هایی که تخفیف خواهند خورد، منتشر نشده است. همچنین گفته شد که بازی‌ها تا سقف ۶۵ درصد تخفیف می‌خورند (البته برای کاربران طلایی، میزان تخفیف بازی‌های قرار گرفته در لیست تا ۷۵ درصد خواهد رسید).

در ادامه می‌توانید این تیزر را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

از دیگر اخبار حول فروشگاه مایکروسافت می‌توان به بازی‌های رایگان ماه جولای و لیست قیمت و تخفیف‌های هفتگی فروشگاه ایکس‌باکس اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده