نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

فیلمبرداری سریال جدید دی سی کامیکس با نام Titans در تورنتو انجام خواهد شد

فیلمبرداری و تولید سریال تلویزیونی جدید دی سی کامیکس با نام تایتان‌ها (Titans) به زودی در تورنتو کانادا آغاز خواهد شد.

در فرودین ماه امسال، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر از ساخت سریالی اقتباسی از کامیک‌های تایتان‌های نوجوان (Teen Titans) خبر داد. پیش از این در سال ۲۰۱۴ کمپانی دی‌سی کامیکس از برنامه خود برای ساخت سریال براساس مجموعه‌های فرعی خود خبر داده بود. این سریال Titans نام دارد و قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. این سریال قرار است یک سریال لایو اکشن باشد و برادران وارنر قول داده که این سریال در سطح سریال Arrow (ارو) تولید و منتشر شود. با وجود اینکه در ابتدا قرار بود سریال Titans از یک شبکه تلویزیونی به روی آنتن برود، اما در حال حاضر این سریال قرار است به شکل دیجیتالی منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید سریال Titans به‌زودی آغاز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت My Entertainment World منتشر کرده، فیلمبرداری این سریال قرار است در استودیویی در شهر تورنتو کانادا انجام شود. پیش از این قرار بود فیلمبرداری سریال Titans در شهر آتلانتا آمریکا انجام شود، اما به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته است که مکان فیلمبرداری این سریال را برای کاهش هزینه‌ها تغییر بدهد. در حال حاضر سریال Black Lightning (بلک لایتینگ) که سریال جدید شبکه CW است، در حال فیلمبرداری در استودیو شهر آتلانتا است، اما در حال حاضر فیلمبرداری برخی دیگر از محصولات دی‌سی در شهرهای کشور کانادا مانند ونکوور و مونترال انجام می‌شود.

با این حال، گفته می‌شود به علت افزایش مالیات‌ها در این ایالت و اینکه هزینه ساخت یک سریال یا فیلم در این استودیو افزایش پیدا کرده است و سریال Titans یک پروژه بزرگ نیست، کمپانی برادران وارنر تصمیم به تغییر محل فیلمبرداری این سریال گرفته است. علاوه بر این، شهر تورنتو مکان‌های مناسبی برای فیلمبرداری این سریال دارد که می‌تواند هزینه تولید آن را کاهش بدهد. با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری از سریال Titans منتشر نشده و مشخص نیست که این سریال شامل چه شخصیت‌هایی خواهد شد. همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید و اطلاعاتی از تیم سازندگان این سریال نیز منتشر نشده است.

سریال Titans قرار است طی سال ۲۰۱۸ از سرویس‌های دیجیتالی منتشر شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده