نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

اولین تریلر بازی Insurgency Sandstorm به نمایش درآمد

بازی Insurgency Sandstorm که در سبک تیراندازی تاکتیکی است با انتشار تریلر جدیدی رسما رونمایی شد.

استودیو نیو ورلد و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) با انتشار تریلر جدیدی به طور رسمی بازی Insurgency Sandstorm را معرفی کردند.

این بازی تیراندازی تاکتیکی چندنفره قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس و مکپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. این اثر، دنباله‌ای بر بازی Insurgency است که تاکنون موفق به فروش چندین میلیون نسخه در استیم شده است.

بازی Insurgency Sandstorm قرار است با حالت‌های جدیدی عرضه شود که جزئیات آن‌ها بعدا فاش خواهد شد. فعلا فقط از حالت داستانی بازی رونمایی شده که امکان تجربه آن به صورت همکاری چهارنفره، دونفره به صورت تقسیم صفحه یا تک‌نفره وجود دارد. داستان بازی متمرکز بر جوخه‌ای است که اعضای آن با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شوند. گفته شده ماجرای بازی از تهاجم آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ آغاز می‌شود و سپس به شورشیان عراقی می‌پردازد و نهایتا به زمان حال خواهد رسید.

در همین حال، ویژگی‌های جدید گیم‌پلی شامل وسایل نقلیه سبک قابل راندن، شخصی‌سازی شخصیت‌ها، آیتم‌های تزئینی، درخواست پشتیبانی، سیستم Matchmaking براساس رتبه و غیره خواهد بود.

بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و قرار است در زمینه جلوه‌های بصری و تکنولوژی‌های فنی به‌کار رفته در مقایسه با نسخه قبلی تفاوت فراوانی داشته باشد. علاوه بر این، سازندگان تاکید کرده‌اند که ساخته شدن بازی برای کنسول‌ها به معنای افت رویکرد تاکتیکی بازی نخواهد بود و بازی همچنان به ریشه‌های خود از رایانه‌های شخصی پایبند خواهد بود.

در تریلر جدید بازی هم شاهد شخصیت‌های اصلی هستیم که شامل یک کهنه سرباز آمریکایی می‌شود که مجددا برای شرکت در نبرد داوطلب شده و سفری غیرمنتظره با یک مبارز زن عراقی و چندین شخصیت معرفی‌نشده دیگر خواهد داشت. نکته قابل توجه در تریلر مدل و انیمیشن شخصیت‌ها است که چندان چنگی به دل نمی‌زند و امید می‌رود تا نسخه نهایی بازی اصلاح شود. در پایان می‌توانید تریلر بازی Insurgency Sandstorm را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده