// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

کمپانی Creative از کارت صدای Sound BlasterX AE-5 رونمایی کرد

کمپانی کریتیو (Creative) کارت صدای Sound BlasterX AE-5 را با LEDهای رنگی معرفی کرد.

علی‌رغم اینکه کارت‌های صدا به سادگی قابل خرید هستند و مبدل‌های آنالوگ به دیجیتال USB یا دریافت‌کننده‌ی HDMI را در اختیار قرار می‌دهند، اما هنوز یک قطعه‌ی اضافی محسوب می‌شوند. این‌بار کمپانی سنگاپوری کریتیو کارت صدای جدیدی را به نام Sound BlasterX AE-5 رونمایی کرده است که با LEDهای رنگی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Creative Sound BlasterX AE-5

استفاده از LEDهای رنگی برای فروش و بازاریابی کارت صدا کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما این کارت به یک آمپلی‌فایر باکیفیت برای هدفون و یک مبدل دیجیتال به آنالوگ در کلاس Saber مجهز شده است. البته کیفیت در عمل مشخص می‌شود و فقط قطعات مهم نیستند. در هر حال، سخت است که بگوییم این کارت در عمل، صدا را با چه کیفیتی پردازش می‌کند.

Sound BlasterX AE-5 اولین کارت صدایی است که به کنترلر داخلی RGB مجهز شده و با سیستم واکنشی نورپردازی Aurora عرضه خواهد شد. هر کاربری می‌تواند با حداقل قیمت ۵۰ دلار، یک سیستم نورپردازی رنگی جداگانه به کارت صدای خود اضافه کند؛ اما این سیستم به درون کارت صدای AE-5 منتقل شده است که قیمت و کارایی مناسبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد؛ به این معنا که فضای زیادی در کیس کاربر برای استفاده‌ی دیگر اجزا و قطعات، آزاد خواهد شد.

Creative Sound BlasterX AE-5

کنترلر RGB از سیستم نورپردازی واکنشی مخصوص کمپانی Creative قدرت گرفته است و فقط LEDهای کارت را از طریق برد روشن نمی‌کند، بلکه این امکان را به گیمرها می‌دهد تا با اتصال حداکثر چهار نوار LED، هماهنگی بی‌نظیری بین صدا و نور ایجاد کنند و سیستم رویایی خود را بسازند.


منبع Creative HardOCP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده