// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کمپانی بلیزارد در حال کار روی یک پروژه شوتر است

بر اساس لیست کاری که کمپانی بلیزارد فرستاده است، آن‌ها در حال کار روی یک پروژه شوتر معرفی نشده هستند.

اخیرا یک لیست در خواست نیروی کاری توسط کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch منتشر شده است که با توجه به آن، بلیزارد خواستار جذب چند نیروی کاری برای یک پروژه شوتر جدید است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت NeoGAF متوجه یک لیست کاری در سایت بلیزارد شده است که این کمپانی در سه بخش مجزا به دنبال نیروی کاری است. همچنین در لیست نوشته شده که این اشخاص برای یک پروژه معرفی نشده، استخدام می‌شوند و ظاهرا افراد منتخب، باید در ساختمان شعبه ایروین کمپانی بلیزارد واقع در کالیفرنیا مشغول به کار شوند.

اولین بخش، یک رهبر برای مهندسی نرم‌افزار است که بتواند موتور گرافیکی مربوط به یک بازی اول شخص را برنامه نویسی کند. همچنین در ادامه نوشته شده اشخاصی که در خواست می‌دهند، باید تجربه کار کردن روی بازی‌های اول شخص یا سایر بازی‌های اکشن را داشته باشند.

همچنین بخش دوم نیز همانند بخش اول، درخواست یک رهبر برای مهندسی نرم‌افزار است که با توجه به توضیحاتی که توسط بلیزارد ارائه شده، مشخص شده که این پروژه در دست ساخت، یک بازی شوتر اول شخص است. زیرا نوشته شده است که شخصیت در خواست دهنده باید تجربه کار کردن روی بازی‌های شوتر یا سایر بازی‌های اکشن را داشته باشد.

در آخر کمپانی بلیزارد به دنبال استخدام یک طراح ارشد انیمیشن است و همانند دو بخش قبل، در توضیحات سومین بخش نیز آمده است که شخص مورد نظر باید تجربه کار کردن روی بازی‌های شوتر یا سایر بازی‌های اکشن را داشته باشد.

حال دو احتمال جدی وجود دارد. اولین احتمال اینکه کمپانی بلیزارد در حال کار روی یک بازی شوتر اول شخص جدید است و دومین احتمال، این است که بلیزارد در حال آماده سازی یک اکسپنشن داستانی برای بازی Overwatch است. تا قبل از بازی Overwatch کمپانی بلیزارد تجربه‌ای روی بازی‌های تیراندازی اول شخص نداشت و حال با موفقیت این بازی، احتمال دارد در آینده شاهد بازی‌های جدیدتری در این سبک از سوی بلیزارد باشیم.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده