نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶

بازی Darksiders 3 فاش شد [بروزرسانی: انتشار اولین تریلر بازی]

فروشگاه آمازون دقایقی پیش اطلاعاتی از بازی Darksiders 3 فاش کرد. 

بروزرسانی: پس از فاش شدن بازی در فروشگاه آمازون، اکنون هم اولین تریلر رسمی آن منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

فروشگاه آمازون دقایقی پیش بازی Darksiders 3 را فاش کرد و بر اساس آن، این بازی برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کارگردان نسخه‌های قبلی این بازی پیش‌تر اعلام کرده بود که قرار است دنباله سری دارک‌سایدرز ساخته شود؛ ولی تا امروز اطلاعاتی در این مورد ارائه نشده بود. 

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صفحه بازی در فروشگاه آمازون، در Darksiders 3 قرار است نقش جادوگری به نام Fury را ایفا کنید؛ جادوگری که قادر است به اشکال مختلفی دربیاید و در هریک از این فُرم‌ها، سلاح‌ها و قابلیت‌های مخصوصی خواهد داشت. همچنین اعلام شده که در بازی قادر خواهید بود آزادانه در جهانی وسیع و پویا گردش کنید. هدف شما هم در بازی از بین بردن هفت گناه اصلی و خدمتکاران آن‌ها است؛ خدمتکارانی که ممکن است اشکال و انواع مختلفی داشته باشند.

در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی بازی در فروشگاه آمازون را بخوانید:

در Darksiders 3 دوباره به زمین آخرالزمانی سفر و یک بازی هک اند اسلش جذاب را تجربه می‌کنید؛ بازی‌ای که در آن نقش شخصیت Fury را ایفا خواهید کرد که باید هفت گناه خطرناک را از بین ببرد. Fury غیرقابل پیش‌بینی‌ترین سوارکار آخرالزمان است و باید در رسیدن به هدفی موفق شود که افراد زیادی موفق به انجام دادن آن نشده‌اند. 

بازی Darksiders III دنباله موردانتظار یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی است. 

در سایت آمازون تاریخ انتشار بازی ۱۰ دی ماه ۹۷ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۸) ذکر شده است؛ با این حال، این تاریخ ممکن است در آینده تغییر کند. همچنین قیمت بازی نیز ۶۰ دلار خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید:

بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3

نسخه‌های پیشین سری Darksiders به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ عرضه شده بودند که البته یک نسخه ریمستر از قسمت اول بازی امسال منتشر شد. نظرات خود را در مورد فاش شدن نسخه سوم این مجموعه با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده