// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بروزرسانی جدید بازی Fast RMX منتشر شد

بروزرسانی 1.2 بازی Fast RMX در راستای اضافه شدن حالتی جدید، در دسترس کاربران قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی جدیدی برای بازی Fast RMX در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است که محتویات جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

پس از بروزرسانی 1.2 بازی Fast RMX، بازیکنان می‌توانند به تجربه حالت Time Attack بپردازند. در این حالت شما می‌توانید در جاده‌های مختلف بازی به مسابقه پرداخته و رکورد منحصربه‌فرد خود را ثبت کنید و با سایرین به رقابت کردن بپردازید. مورد دیگری که به این بازی اضافه شده، مربوط به بخش چند نفره بازی است.

از این‌ پس بازیکنان می‌توانند در منوی بخش چند نفره بازی فقط به دوستان خود متصل شده و با آن‌ها به بازی کردن بپردازند. بازیکنان می‌توانند در بخش چند نفره بازی Fast RMX رقابت‌های بین دو الی هشت بازیکن به صورت همزمان را تجربه کنند. Fast RMX یکی از بازی‌های روز عرضه نینتندو سوییچ بود که توانست از زومجی نمره ۸.۵ را به خود اختصاص دهد. زومجی در توضیحات نقد خود در نقد بازی Fast RMX نوشته است:

بازی Fast RMX با استفاده از شالوده‌های بازی F-Zero توانسته است تجربه ناب و هیجان انگیز را برای مخاطبین نینتندو و سایرین بوجود آورد. نکته خوب این بازی قیمت ۲۰ دلاری آن است که سبب می‌شود تا بعضی از ایرادات بازی را به فال نیک گرفته و به این مورد فکر کنیم که ۲۰ دلار برای این بازی که ۳۰ مرحله تماما هیجان انگیز و چالش برانگیز را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد، واقعا عالی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده