// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

نیم نگاه زومجی:‌ Snipperclips و Fast RMX

در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی، برای نخستین بار به تجربه‌ی دو بازی Snipperclips و Fast RMX می‌پردازیم.

هرچند نینتندو سوییچ اکنون بیشتر با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شناخته می‌شود اما با نگاهی به فروشگاه eShop‌ شاهد عرضه‌ی بازی‌های کوچک اما زیبا و سرگرم‌کننده هستیم. در این نیم‌نگاه، زومجی به سراغ دو بازی سرگرم‌کننده‌ی نینتندو سوییچ با نام‌های Snipperclips و Fast RMX رفته است. بازی Snipperclips، ساخته‌ی نینتندو شرایطی را برای تجربه‌ی دسته‌جمعی بازیکنان تا چهار نفر فراهم می‌کند. در این بازی هر یک از بازیکنان با کنترل تکه کاغذی باید سعی کنند تا به همراه دوست‌شان اهداف تعیین شده مانند رساندن توپی به سبد بسکتبال را انجام دهند. در این میان زدن برش‌های دقیق برای اجرای بهترین ترفندها، نقشی اساسی را ایفا می‌کند. حالت تک‌نفره، دونفره و چهار نفره بازی Snipperclips ساعات خوشی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

از سوی دیگر بازی Fast RMX، ساخته‌ی Shin'en Multimedia که مدتی قبل در زومجی بررسی شد، رقابتی سرعتی و نفس‌گیر را مانند بازی Wipeout و Redout ارائه می‌دهد. در این بازی باید با انتخاب سفینه یا خودروی پرسرعت خود به رقابتی نزدیک با رقبا می‌روید. البته قابلیت تغییر رنگ برای افزایش سرعت باعث شده تا در کنار کنترلر سفینه در نقاطی از جاده برای افزایش سرعت تمرکز کنید. گرافیک بصری زیبا و خودروهای متنوع، درکنار جاده‌های زیبا از جمله ویژگی‌های این بازی هستند.

ما نیز در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی در دوبخش به تجربه‌ی بازی سرگرم‌کننده‌ی Snipperclips و همچنین بازی رانندگی Fast RMX می‌پردازیم:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده