نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

نسخه پی سی بازی Star Wars Battlefront 2 از حالت همکاری آفلاین پشتیبانی نمی‌کند

اخیرا مشخص شده که نسخه پی‌سی بازی Star Wars Battlefront 2 فاقد حالت Co-Op آفلاین خواهد بود.

این روز‌ها اطلاعات متعددی از بازی Star Wars Battlefront 2 ارائه می‌شود؛ دایس ابتدا اولین تریلر کامل این بازی را منتشر و سپس از تاریخ انتشار آن رونمایی کرد. این استودیو و الکترونیک آرتز همچنین اعلام کردند که این بازی فاقد سیزن پس خواهد بود و کاربران EA/Origin Access نیز یک هفته زودتر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که نسخه پی‌سی این بازی فاقد حال Co-Op آفلاین خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی، از حالت همکاری آفلاین بهره خواهند بود.

این خبر ابتدا در سایت ایکس‌باکس وایر منتشر شد که در آن گفته شده بود فقط نسخه ایکس‌باکس وان بازی از Co-Op آفلاین پشتیبانی می‌کند. با این حال این پست سپس آپدیت شد و گفته شد که این ویژگی فقط مختص نسخه‌های کنسولی بازی خواهد بود. البته این خبر خیلی هم اتفاق ویژه‌ای نیست؛ چرا که نسخه اول این بازی نیز دقیقا چنین شرایطی داشت و حالت همکاری آفلاین فقط روی نسخه‌های کنسولی در دسترس بود.

Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۶ آبان برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. برخلاف نسخه قبلی، این بازی دارای بخش داستانی خواهد بود. در بخش داستانی بازی در نقش سرباز امپریالی به اسم ایدن ورسو بازی خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده