نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

مشخص شدن نام قسمت دوم انیمیشن موفق Wreck-It Ralph

دیزنی به صورت رسمی اعلام کرد که Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 نام قسمت دوم انیمیشن فوق‌العاده موفق Wreck-It Ralph خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که دیزنی در جریان رویداد سینما کان لاس‌وگاس، اعلام کرد که نام قسمت بعدی انیمیشن بسیار موفق خرابش کن رالف! Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 خواهد بود. همانطور که پیش از این اعلام شده بود،‌ جان سی رایلی، سارا سیلورمن و جین لینچ صداپیشگان این انیمیشن خواهند بود. کارگردانان این انیمیشن نیز ریچ موور، کارگردان برنده اسکار انیمیشن زوتوپیا و فیل جانستون خواهند بود. این انیمیشن برای اکران در ماه مارس سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

همانطور که از نام این انیمیشن مشخص است، قسمت دوم این فیلم، به جای تمرکز برروی بازی‌های ویدیویی،‌ برروی اینترنت تمرکز دارد. جانستون در رابطه با Wreck-It Ralph 2 گفت:

این‌بار، رالف به خراب کردن اینترنت می‌پردازد! دنیای اینترنت، بهترین جایی است که ما می‌توانیم رالف و ونه‌لوپه را در آن قرار دهیم. این دنیا،‌ بسیار وسیع است و به همین دلیل مکان بسیار خوبی برای ساخت یک انیمیشن کمدی است. 

انیمیشن Wreck-It Ralph، یک موفقیت تمام‌عیار برای دیزنی بود. این فیلم در اولین هفته اکرانش موفق به فروش ۵۰ میلیون دلاری شد و در آن زمان توانست رکورد انیمیشن Tangled را بشکند. این فیلم که با بودجه‌ای ۱۶۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، موفق شد در سرتاسر دنیا ۴۷۰ میلیون دلار بفروشد.

Wreck-It Ralph نامزد دریافت بهترین اسکار بهترین انیمیشن نیز شد اما رقابت را به انیمیشن Brave، محصول پیکسار،‌ واگذار کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده