نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

چهار اسلحه جدید به Battlefield 1 اضافه می‌ شود

استودیو دایس قصد دارد چهار نوع اسلحه جدید را به بازی Battlefield 1 اضافه کند. 

اسلحه‌های بازی Battlefield 1 تنوع نسبتا خوبی داشته و البته هریک از آن‌ها انواع مختلفی نیز دارند که گیمر‌ها می‌توانند بنا به سبک بازی‌شان از آن‌ها استفاده کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس قصد دارد تا در آینده نزدیک چهار نوع جدید از سلاح‌های موجود را به بازی اضافه کند که سهم هریک از کلاس‌ها، یک سلاح خواهد بود. این اسلحه‌ها فعلا در سرور‌های تست بازی موجود هستند و مانند اسلحه‌های بسته They Shall Not Pass، برای باز کردن آن‌ها باید یک سری کار مخصوص را انجام دهید. 

در ادامه می‌توانید اسامی، توضیحات و پیش‌نیاز هریک از اسلحه‌ها را بخوانید:

Hellriegel 1915 Defensive مخصوص کلاس Assault

Hellriegel 1915 Defensive در اصل یک نوع جدید از اسلحه Hellriegel 1915 است. خشاب این اسلحه ۱۲۰ تیر ظرفیت دارد که در مقایسه با مدل معمولی بیش‌تر است. همچنین یک پایه نیز برای آن تعبیه شده است که باعث می‌شود زمانی که در حالت خوابیده روی زمین شلیک می‌کنید، دقت اسلحه بیش‌تر باشد. برای اینکه بتوانید این اسلحه را باز کنید، باید ۳۰۰ نفر را با اسلحه Hellriegel 1915 Factory کشته و ۲۵ کیل هم با AT Mines ثبت کرده باشید.

Selbstlader 1906 Sniper مخصوص کلاس Medic

Selbstlader 1906 Sniper مدل جدید اسلحه‌های Selbstlader 1906 است که به یک دوربین و یک پایه مجهز شده است. در نتیجه با این اسلحه می‌توانید دشمنانی را که در فاصله دورتری نسبت به شما قرار دارند راحت‌تر هدف قرار دهید و پایه آن هم باعث می‌شود تا دقت اسلحه زمانی که در حال حرکت نیستید بیش‌تر شود. برای باز کردن Selbstlader 1906 Sniper باید ۳۰۰ کیل با Selbstlader 1906 Factory و ۲۵ کیل هم با Rifle Grenade داشته باشید. 

Huot Automatic Optical مخصوص کلاس Support

Huot Automatic Optical مدل جدید از اسلحه Huot Automatic است که دقت بیش‌تری در هدف گرفتن اهداف دورتر داشته و همچنین میزان پرش اسلحه هنگام تیر زدن نیز بهبود داشته است. این اسلحه مخصوصا هنگامی که در حال حرکت هستید بسیار کاربردی بوده و برای باز کردن آن باید ۳۰۰ کیل با مدل Huot Automatic Low Weight و ۲۵ کیل هم با Limpet Charge داشته باشید. 

Martini-Henry Sniper مخصوص کلاس Scout

Martini-Henry یکی از بهترین سلاح‌های بازی است که مدل بدون دوربین آن در کلاس Scout در دسترس است. حال قرار است مدل اسنایپر این اسلحه نیز به بازی اضافه شود که به یک دوربین مجهز شده و در نتیجه در فواصل دور کاربردی‌تر است. برای باز کردن این اسلحه باید ۳۰۰ کیل با مدل Infantry این اسلحه و ۲۵ کیل هم با سر نیزه داشته باشید. 

هنوز مشخص نیست که این اسلحه‌ها چه زمانی به بازی اضافه خواهند شد. در ادامه می‌توانید ویدیویی را که یکی از کاربران سرور‌های تست بازی در پی‌سی با محوریت این سلاح‌ها منتشر کرده تماشا کنید:


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده