نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 در نمایشگاه E3 2017 قابل بازی خواهد بود

بتسدا به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 در نمایشگاه E3 2017 قابل بازی خواهد بود.

پیت هاینس، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هیپ‌هاپ گیمر برگزار کرده و در آن به صورت رسمی تایید کرد که برای اولین بار، دموی قابل بازی نسخه واقعیت مجازی Fallout 4، در نمایشگاه E3 2017 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نسخه VR بازی به همراه نسخه VR بازی DOOM در جریان نمایشگاه E3 2016 معرفی شدند. با اینکه خود هاینس به دلیل اینکه تجربه واقعیت مجازی برای او مشکلاتی را ایجاد می‌کند، این نسخه از بازی را شخصا تجربه نکرده است اما در این مصاحبه گفته است تاد هاوارد، کارگردان بازی، که این نسخه از بازی را تجربه کرده‌، فوق‌العاده از آن راضی است.

هاینس در این مصاحبه گفت که هاوارد به او گفته که نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 شگفت‌انگیزترین چیزی است که وی در زندگی‌اش تجربه کرده است. وی در ادامه گفت که این تجربه، فوق‌العاده واقعی به نظر می‌رسد. نسخه واقعیت مجازی بازی، قرار است که در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و هدست واقعیت مجازی HTC Vive عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی برای دیگر هدست‌های واقعیت مجازی مانند پلی‌استیشن وی‌آر و آکیولس ریفت نیز عرضه می‌شود یا خیر. در بخشی دیگر از این مصاحبه، هاینس گفته که او به تکنولوژی واقعیت مجازی خوشبین است و به نظر او این تکنولوژی می‌تواند از مقبولیت عام برخوردار شود. البته او تاکید کرده که به احتمال بسیار زیاد، این تکنولوژی نمی‌تواند جایگزین روش‌های سنتی بازی کردن را بگیرد. او گفت که هنگامی که در خانه در حال بازی کردن است، همسر او به تماشای او می‌نشیند و اگر او بخواهد با هدست واقعیت مجازی بازی کند، همسر او این فرصت را از دست خواهد داد.

در انتهای این مصاحبه نیز او گفت با اینکه به این تکنولوژی خوشبین است، اما این ایده که هر شخصی برای بازی کردن مجبور باشد یک هدست را برروی سر بگذارد، اصلا دوست ندارد. 

کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در نمایشگاه E3 2017، در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده