نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

فروش بازی Cities: Skylines از مرز ۳.۵ میلیون نسخه عبور کرد

سازندگان بازی Cities: Skylines اعلام کردند که این بازی شبیه‌ساز شهرسازی تا به امروز بیش از ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Cities: Skylines دو سال پیش در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۵ منتشر شد و حال کمپانی پارادوکس اینتراکتیو، ناشر این بازی، اعلام کرده که فروش این بازی از مرز ۳.۵ میلیون نسخه عبور کرده است. به همین مناسبت هم سازندگان بازی قصد دارند تا یک سری محتویات رایگان را در اختیار بازیکنان بازی قرار دهند. بر این اساس یک DLC رایگان به زودی با نام Pearls from the East برای این بازی منتشر خواهد شد که سه ساختمان جدید را به بازی اضافه می‌کند که برگرفته از فرهنگ و ساختمان‌های کشور چین هستند. یکی از این ساختمان‌ها یک باغ‌وحش مخصوص پاندا است. ساختمان بعدی یک معبد با معماری چینی بوده و بنای آخر هم یک برج به اسم Shanghai Pearl است.

فردریک وستر، رییس کمپانی پارادوکس اینتراکتیو، در مورد فروش بازی گفت:

بازی Cities: Skylines از همان روز اولی که عرضه شد رکورد‌های متعددی را جابجا کرد. این بازی موفق‌ترین عرضه را در بین بازی‌های ما تا آن تاریخ داشت و در ۲۴ ساعت اول ۲۵۰ هزار نسخه از این بازی فروخته شد. حال در طی این دو سال جامعه کاربران بازی روز به روز گسترش پیدا کرده است و ما از اینکه کماکان از این اثر پشتیبانی می‌کنیم، بسیار خوشحال هستیم. همچنین یک مورد جالب دیگر در مورد این بازی این است که هنوز هم پس از گذشت دو سال از عرضه گیمر‌ها با همان شور و شوق اولیه به تجربه Cities: Skylines مشغول هستند. من تولد دو سالگی بازی و فروش عالی آن را به استودیو Colossal Order، سازنده بازی، تبریک می‌گویم و از تمامی طرفدارانی که در طی این مدت از بازی حمایت کرده‌اند هم تشکر می‌کنم.

همچنین مارینا هالیکانن، رییس استودیو Colossal Order، نیز پیامی منتشر کرده که به شرح زیر است:

بازی Cities: Skylines به معنی واقعی کلمه فعالیت و زندگی ما در استودیو را تغییر داده است. Cities: Skylines همان بازی‌ای است که مدت‌ها در اندیشه ساخت و توسعه آن بودیم و حال از استقبال عالی کاربران از این بازی بسیار خوشحال هستیم. من از طرف تمامی اعضای تیم سازنده بازی از تمامی کاربران این بازی تشکر می‌کنم.

بازی Cities: Skylines هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده