نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Shadow Battle

Shadow Battle یک بازی اندروید در سبک مبارزه‌ای است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای باشید، احتمالا بازی Shadow Fight 2 را روی موبایل‌تان تجربه کرده‌اید. یک بازی بسیار موفق در سبک مبارزه‌ای که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. حال امروز قصد معرفی یک بازی موبایل دیگر را داریم که تقریبا حال و هوایی شبیه به این اثر دارد و البته تفاوت‌هایی نیز بین این دو بازی دیده می‌شود. نام این بازی Shadow Battle است که توسط استودیو بلک‌هول (Blackhole) ساخته شده و به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.

یکی از شباهت‌های این بازی به Shadow Fight 2، در نوع طراحی کاراکتر‌های آن است که به شکلی سایه‌مانند طراحی شده و کاملا سیاه هستند. اما از حیث گیم‌پلی، تفاوت‌های زیادی بین این دو بازی دیده می‌شود و در حالی که در Shadow Fight 2 باید از حرکات رزمی و یک سری سلاح سرد برای مبارزه استفاده می‌کردید، Shadow Battle حالتی فانتزی‌تر دارد و قهرمان‌های بازی دارای قدرت‌های ویژه‌ای مثل اشعه انرژی یا آتش هستند که با آن‌ها می‌توانید به دشمنان‌تان آسیب بزنید. البته امکان استفاده از مشت برای نبرد‌های نزدیک نیز وجود دارد.

Shadow Battle

Shadow Battle در مجموع دو حالت بازی دارد؛ حالت اول بخش داستانی آن است که البته خبری از داستان در آن نیست و فقط باید در تعدادی مبارزه با دشمنان مختلف شرکت کنید. بازی با اینکه شاید در مراحل اولیه بسیار راحت به نظر برسید و به سادگی آب خوردن بتوانید دشمنان‌تان را شکست دهید، اما به مرور درجه سختی بازی بیش‌تر شده و کار به جایی می‌رسد که شکست دادن برخی دشمن‌ها می‌تواند چندین ساعت شما را مشغول کند تا نقاط ضعف و قوت دشمن را بررسی کرده و الگوریتم حرکات وی را زیر ذره‌بین قرار دهید تا بتوانید وی را شکست دهید. بازی در مجموع ۷ هیرو یا شخصیت قابل بازی دارد که در ابتدا فقط Dragon Warrior قابل انتخاب است و به مرور زمان می‌توانید بقیه قهرمان‌ها را نیز آزاد کنید. یکی از موارد نه چندان خوب بازی، این است که قهرمان‌ها از حیث حرکات تفاوت نسبتا کمی با یکدیگر ندارند و بیشتر شکل ظاهری و قدرت کلی آن‌ها با هم متفاوت است که این امر شاید در طولانی مدت بازی را کمی خسته‌کننده کند.

حالت دوم بازی هم قسمت مبارزه (Fight) است که برای شرکت در آن، باید ۳۰ ستاره هزینه کنید و در صورتی که برنده شوید جوایز خوبی دریافت می‌کنید و در صورت باخت ۳۰ ستاره شما از بین خواهد رفت. همچنین در بازی بخشی برای ارتقای شخصیت‌ها در نظر گرفته شده که با استفاده از سکه می‌توانید کاراکتر‌هایتان را ارتقا داده و مواردی چون سطح سلامتی، مانا، قدرت جادو‌ها، قدرت ضربات فیزیکی و میزان مقاومت‌شان در برابر جادو‌های دشمن را بهبود ببخشید.

Shadow Battle

Shadow Battle شاید از حیث بصری در حد و اندازه‌های بازی‌های مبارزه‌ای بزرگ موبایل مثل Mortal Kombat X نباشد، ولی با در نظر گرفتن حجم کم آن، می‌توان گفت که بازی از این منظر نیز موفق عمل کرده و مخصوصا طراحی محیط‌ها چشم‌نواز و تنوع آن‌ها هم عالی است. به‌علاوه موسیقی‌هایی با ریتم تند نیز در طول مبارزات پخش می‌شوند که هیجان آن‌ها را افزایش می‌دهند.

در کل اگر به بازی‌های مبارزه‌ای با حال و هوای فانتزی علاقه دارید، دانلود بازی Shadow Battle را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد و با مبارزاتش شما را به چالش بکشد. این بازی به صورت رایگان عرضه شده که البته از خریدهای درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. ولی در کل روند بازی به شکلی نیست که شما را وادار به پرداخت پول کند و به صورت کاملا رایگان می‌توانید از آن لذت ببرید.

دانلود بازی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده