نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تصاویر و پوستر های جدیدی از فیلم Doctor Strange منتشر شد

مارول و دیزنی با نزدیک شدن به اکران فیلم Doctor Strange پوسترها و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کردند.

به اکران یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی و فیلم‌های امسال یعنی دکتر استرنج (Doctor Strange) نزدیک می‌شویم، حال دیزنی به همین منظور تصاویر جدیدی به همراه سه پوستر جدید از شخصیت‌های این فیلم منتشر کرده است، علاوه بر این، تصاویر کاور شماره ماه نوامبر مجله امپایر که به فیلم Doctor Strange اختصاص داده شده است، نیز منتشر شده است و همچنین از پوستر IMAX این فیلم نیز رونمایی شد. سه پوستر جدید شباهت زیادی به پوسترهای قبلی این فیلم دارد، اما حول شخصیت‌های مختلف فیلم که شامل دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، کریستین پالمر با بازی ریچل مک‌آدامز و ونگ با بازی بندیکت ونگ، می‌شود، است. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را همراه با پوستر IMAX فیلم و دو کاور منتشر شده از مجله امپایر را مشاهده کنید:

دیزنی همچنین تصاویر جدیدی از محیط و مکان‌هایی که فیلم Doctor Strange در آن رخ می‌دهد، به همراه تصاویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم شوم (Sinister)، خواهد بود. این فیلم در بریتانیا کمی زودتر و در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) اکران می‌شود. علاوه بر کامبربچ، مک‌آدامز و ونگ، چویتل اجیوفور، مدس میکلسن، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. بندیکت کامبریچ اخیرا حضور شخصیت دکتر استرنج را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده