// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

طرح جدید کنسول دستی 3DS XL معرفی شد

کمپانی نینتندو طرح جدیدی از کنسول دستی 3DS XL را با الهام از بازی‌های Pokemon Sun و Pokemon Moon معرفی کرده است.

کمپانی نینتندو در جدیدترین طرحی که برای کنسول دستی 3DS XL در نظر گرفته است، از دو بازی نقش‌آفرینی Pokémon Sun و Pokémon Moon، محصول استودیو گیم فریک الهام گرفته است. این نسخه از 3DS XL با قیمت ۲۰۰ دلار در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، یعنی سه پیش از بازی‌های مذکور که در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) منتشر خواهند شد، عرضه می‌شود.

این نسخه که سیاه‌رنگ بوده، مزین به طرحی از دو موجود افسانه‌‌ای بازی‌های  Pokémon Sun و Pokémon Moon، «سولگلیو» (Solgaleo) و «لونالا» (Lunala) است. اما خرید این کنسول دستی به منزله دریافت نسخه‌ای از این دو بازی نیست و برای تجربه آن‌ها لازم است که جداگانه خریداری شوند. تصویری از طرح جدید کنسول دستی 3DS XL را در زیر مشاهده می‌کنید:

Pokémon Sun and Moon 3ds xl

دوگ بوزر، مدیر بازاریابی کمپانی نینتندو در مورد عرضه نسخه جدید 3DS XL با محوریت بازی‌های پوکمون گفته است:

امسال بیستمین سالگرد مجموعه محبوب پوکمون است و این سری تا این حد در مرکز توجهات نبوده است. انجام بازی‌های Pokémon Sun و Pokémon Moon بر روی نسخه جدید 3DS XL بهترین راه برای به نمایش گذاشتن عشق و علاقه‌تان به سری پوکمون است.

کمپانی نینتندو تایید کرده است که دو بازی Pokémon Sun و Pokémon Moon در یک بسته به همراه یک صد Poke Ball به ازای هر بازی با قیمت ۸۰ دلار در خرده‌فروشی‌های منتخب به فروش خواهد رسید. این در حالی است که خرید جداگانه هر یک از بازی‌های مذکور مستلزم پرداخت ۴۰ دلار است. پیش از این اعلام شده بود که سریال انیمیشنی جدید از سری پوکمون با نام Pokemon Generations پخش خواهد شد و بازی Pokemon Go توانسته است از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود عبور کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده