نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورد

استودیو پالی‌فانی دیجیتال اعلام کرد که بازی Gran Turismo Sport تاخیر خورده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازیGran Turismo Sport یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال بود که برای عرضه در پاییز امسال به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده بود. با این حال استودیوی پالی‌فانی دیجیتال، سازنده بازی، امروز رسما اعلام کرد که بازی تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. کازونوری یامائوچی، رییس این استودیو و کارگردان بازی، با انتشار پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن این خبر را اعلام کرد و گفت تیم سازنده برای خلق یک تجربه عالی، نیاز به زمان بیشتری دارد:

ما تا به امروز هم تلاش زیادی برای Gran Turismo Sport انجام داده‌ایم و واقعا دوست نداریم تا کیفیت بازی را فدای عرضه زود‌هنگام آن کنیم. به همین دلیل هم بازی تا تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. با اینکه هنوز نمی‌توانیم تاریخ عرضه جدیدی اعلام کنیم، ولی قول می‌دهیم تا Gran Turismo Sport را به بهترین نسخه این سری تا به امروز تبدیل کنیم.

یامائوچی همچنین اعلام کرد که این نسخه از بازی‌های ایده‌های بلند پروازانه زیادی دارد و از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها مثل رندر مبتنی بر فیزیک و شبیه‌سازی صدا در آن استفاده شده‌اند. همچنین استودیوی سازنده بازی همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا این نسخه از بازی هم مانند نسخه‌های پیشین یک بازی «رقابتی» باشد.

با اینکه بازی تاخیر خورده است، ولی هنوز هم احتمال این وجود دارد که در رویداد پلی‌استیشن که ۱۷ شهریور برگزار می‌شود، شاهد نمایش تریلری از آن باشیم؛ رویدادی که انتظار می‌رود در آن کنسول‌های پلی‌استیشن نئو و نسخه اسلیم پلی‌استیشن 4 رسما رونمایی شوند.

بازی Gran Turismo Sport انحصاری پلی‌استیشن 4 است و البته از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین قرار بود یک نسخه دمو از این بازی هم امسال منتشر شود که سازندگان چندی پیش عرضه آن را لغو کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده