// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

افزایش قیمت حق اشتراک پلی استیشن پلاس شامل منطقه اروپا نمی شود

با توجه به پست ارسال شده برروی فروم سایت رسمی پلی‌استیشن آلمان، ظاهرا سونی تنها قصد افزایش قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس را در ایالات متحده و کانادا دارد و این افزایش شامل کشورهای اروپایی نمی‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سونی رسما با انتشار یک پست برروی وبلاگ رسمی پلی‌استیشن از افزایش قیمت حق اشتراک پلی‌استیشن پلاس ۱۲ ماهه و سه ماهه به ترتیب تا قیمت ۶۰ دلار و ۲۵ دلار از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) در ایالات متحده و کانادا خبر داده بود. حق اشتراک یک ماهه این خدمات مانند گذشته با قیمت ۱۰ دلار ارائه می‌شود.

در زمان اعلام این خبر، سونی هیچگونه قیمتی را برای منطقه جغرافیایی اروپا بیان نکرده و در نتیجه شبهاتی را پیرامون وضعیت حق اشتراک پلاس در سایر مناطق ایجاد کرده بود. اکنون با توجه به پست ارسال شده برروی انجمن گفتگوی رسمی پلی‌استیشن آلمان، ظاهرا سونی به دلیل عدم افزایش قیمت در اروپا مانند ایالات متحده و کانادا، از اعلام قیمت‌های جدید این خدمات خودداری کرده است. با این حساب، ارائه خدمات پلی‌استیشن پلاس تا اطلاع ثانوی در اروپا با قیمت کنونی ادامه پیدا می‌کند.

پلی‌استیشن آلمان با اشاره به افزایش اشتراک پلی‌استیشن پلاس در آمریکای شمالی گفت:

در ایالات متحده و کانادا افزایش قیمت اشتراک [۱۲ ماهه] پلی‌استیشن پلاس و اشتراک ۳ ماهه را خواهیم داشت. این موضوع توسط وبلاگ آمریکایی اعلام شده بود. من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم که افزایش قیمت به اروپا نیامده و قیمت پلی‌استیشن پلاس مانند گذشته است. نگاهی به بازی‌های آگوست ۲۰۱۶ [پلی‌استیشن پلاس] بی‌اندازید.

Playstation Plus Dutch

ظاهرا سونی فعلا به افزایش قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس در آمریکای شمالی بسنده کرده و قصد ندارد تا این افزایش را برای مناطق دیگر در نظر بگیرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که این افزایش را در سایر مناطق نیز در آینده شاهد باشیم.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده