// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

سامسونگ گوشی گلکسی اس 7 اج با ظاهر بتمن را معرفی کرد

حال و هوای شخصیت‌های کمیک و ابر قهرمانی این‌بار به دنیای دیجیتال و موبایل‌ها نیز وارد شده‌ و سامسونگ از فرصت استفاده کرده و گوشی موبایل گلکسی اس 7 اج با تم بتمن را معرفی کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

صرف‌نظر از اینکه شما طرفدار مجموعه داستان‌های کمیک مارول هستید یا دی‌سی، اینطور که پیداست کمپانی بزرگ سامسونگ قرار است به دنیای جذاب و محبوب این شخصیت‌های ابر قهرمان ورود پیدا کند و هوای طرفداران را داشته باشد. پس از همکاری سامسونگ با کمپانی Marvel Universe و ساخت محصولاتی با تم و حال و هوای مرد آهنی (Iron Man)، حال ظاهرا نوبت به همکاری این شرکت کهنه‌کار کره‌ای با دنیای شخصیت‌های DC رسیده است و برای آغاز کار نوبت ساخت گوشی گلکسی اس 7 اج با تم شوالیه‌ی سیاه فرارسیده است! پیش از این و در حمایت از فیلم Avengers: Age of Ultron، شرکت سامسونگ با معرفی و ساخت گوشی  Galaxy S6 Edge Iron Man Limited Edition تمامی طرفداران شخصیت‌های فکاهی را در سراسر دنیا غافلگیر کرد. البته در این راستا بحث‌هایی بین طرفداران مطرح بود که سامسونگ علی‌رغم وجود علایق بسیار زیاد به شخصیت‌های هالک و بیوه‌ی سیاه (با نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون)، آیا می‌بایست گوشی ذکر شده و حتی نسخه‌ی شخصی‌سازی شده‌ی هدست Gear VR را با تم مرد آهنی بسازد؟  البته این‌ها فقط صحبت‌های بین خود طرفداران بوده و طبیعتاً این کمپانی بزرگ نمی‌تواند به تمامی خواسته‌ها بطور همزمان جامه‌ی عمل بپوشاند.

galaxy s7 edge batman

 

همانطور که تصویر این گوشی زیبا را مشاهده می‌کنید، قابل درک است که واقعا چیزی زیباتر و جذاب‌تر از این گوشی سیاه فام با تم بمتن در حال حاضر نمی‌توانست نتیجه‌ی بهتری از ورود سامسونگ به دنیای DC باشد! مساله‌ی دیگری نیز که سامسونگ خیلی خوب به آن واقف بوده، تلاش برای جلب توجه طرفداران پرشمار بتمن است که با نمایش تصویر متحرکی که در حساب توییتر خود منتشر کرده و در زیر می‌بینید، قصد دارد بدان دست یابد. در زیر این عکس که نماد بتمن را برروی جعبه‌ی یک گوشی نشان می‌دهد، نوشته شده «Injustice is about to be served» که اشاره به کمیک Injustice: Gods Among Us دارد:

گوشی Galaxy S7 Edge با تم بتمن

تصور در دست گرفتن گوشی گلکسی اس 7 اج با تم بتمن بسیار لذت بخش و راضی کننده به نظر می‌رسد و صد البته می‌تواند معیار بسیار خوبی برای درک این موضوع که طرفداران این ابر قهرمان در دنیا به چه تعداد هستند، باشد. البته به غیر از جعبه‌ی محصول که ظاهراً قرار است منقوش به نشان بتمن باشد، فعلا کمترین چیزی که مشخص است مشخصات اصلی خود محصول است که چیزی از آن منتشر نشده است. می‌توان امیدوار بود که هنگام سفارش و ارسال این گوشی خاص، تعدادی پوستر و موارد مشابهی نیز در بسته وجود داشته باشند. همچنین امیدوار هستیم که شرکت Samsung برای تهییج بیشتر کاربران هم که شده اطلاعات بیشتری از این محصول دوست داشتنی از جمله تاریخ ورود به بازار منتشر کند. به هر حال باید صبر کرد و دید که سامسونگ با استفاده از معجون بتمن چه محصولی می‌تواند روانه‌ی بازار کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی جدید کره‌ای‌ها رسانه‌ای نشده است.

نظر شما در مورد این شوالیه‌ی همراه چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است.

منبع: RedMondPie


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده