نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

آخرین کیت‌های توسعه دهنده‌ نینتندو سوییچ برای سازندگان ارسال شد

نینتندو، امروز آخرین کیت‌های توسعه‌دهنده‌ی نینتندو سوییچ را برای سازندگان مورد نظر و انتخاب شده ارسال کرد. 

با توجه به ویدئویی که در کانال Direct-Feed Games ارسال شده است، آخرین کیت‌های توسعه‌دهنده‌ی نینتندو سوییچ بین سازندگان مورد نظر و انتخاب شده توزیع شد. این کیت‌های توسعه‌دهنده نسبت به کیت‌های قبلی تفاوت بزرگی ندارد. همچنین با توجه به شایعه‌هایی که در دنیای مجازی پیچیده شد، عمر باتری سوییچ حداکثر سه ساعت است، اما با توجه به ویدئوی ارسالی، عمر باتری سوییچ می‌تواند بین پنج و حداکثر تا هشت ساعت باشد که بستگی به میزان استفاده و تنظیماتی مانند میزان روشنایی، وای فای وچند مورد دیگر دارد. افزایش عمر باتری سوییچ، قطعاً نشانه‌ی خوبی برای این کنسول است. 

نینتندو اعلام کرده که در ماه ژانویه طی رویدادی جزییات بیش‌تری از سوییچ ارائه می‌کند؛ بنابراین برای مطلع شدن از بقیه‌ی ویژگی‌های این کنسول باید صبر داشته باشیم. همچنین ویدئویی در یوتیوب آپلود شده که مجری معروف برنامه‌ی The Tonight Show یعنی جیمی فالون را در حال بازی کردن The Legend of Zelda روی سوییچ نشان می‌دهد. این اولین نمایش عمومی سوییچ است. 

سوییچ یک کنسول ترکیبی است؛ به عبارت دیگر، یک دیوایس همراه با کنترلرهای قابل جدا شدن که در عین حال می‌تواند به تلویزیون یا صفحه‌ی نمایشی متصل شده و مانند یک کنسول خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین سوییچ می‌تواند دو نیاز مهم کاربر را برطرف کند؛ زیرا کاربر هم می‌تواند از آن به‌عنوان یک کنسول دستی استفاده کرده و آن را همه‌جا ببرد یا در صورت دیگر، به عنوان کنسول خانگی از آن در یک صفحه‌ی نمایش بزرگ استفاده کند. 

همین‌طور با توجه به یک منبع داخلی معتبر، استودیوی فرام سافت‌ور، سازنده‌ی Dark Souls 3، در حال کار کردن روی نسخه‌ی سوییچ این بازی است. البته باید این خبر را در یک شایعه دانست و مشخص نیست که حقیقت داشته باشد یا خیر، اما در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، فرام سافت‌ور برنامه دارد که سه گانه‌ی Dark Souls را همراه با تمامی بسته‌های الحاقی برای سوییچ عرضه کند. 

اخیرا نیز، نینتندو دلیل نام‌گذاری سوییچ را توضیح داد که یکی از دلایل آن، ذات دوگانه‌ی این کنسول است؛ یعنی ذات دستی-خانگی این کنسول و انتظار این شرکت برای تأثیرگذاری محصول خود در دنیای بازی‌ها. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده