// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

Dark Souls 3 احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به استناد یک منبع داخلی استودیو فرام سافتور در حال کار برروی Darks Souls III برای نینتندو سوییچ است.

از زمان معرفی کنسول نینتندو سوییچ تا به‌امروز خیلی استودیوها و کمپانی‌ها حمایت خود را از این کنسول هیبریدی اعلام کرده‌اند. یکی از این استودیوها، فرام سافتور، سازنده بازی Dark Souls III، است که طبق صحبت‌های یک منبع داخلی معتبر، این استودیو در حال کار کردن بر روی بازی دارک سولز ۳ برای کنسول نینتندو سوییچ است.

به‌‌عبارتی این بازی برای این پلتفرم آماده‌سازی شده است و نینتندو، سازنده این کنسول، و فرام سافتور هردو از خروجی کار راضی هستند. هنوز این استودیو خوشنام ژاپنی این اطلاعات را تایید نکرده است و از طرفی این منبع معتبر اعلام کرده که فعلا مسئولین این استودیو در حال گفت و گو حول عرضه سه‌گانه دارک سولز (با تمام بسته‌های الحاقی خود) برای نینتندو سوییچ هستند.

ظاهرا مراحل توسعه دارک سولز ۳ برای نینتندو سوییچ چند ماهی است که شروع شده و فعلا استودیو فرام سافتور از این برگ برنده خود صحبت نکرده است. احتمالا آن‌ها منتظر مانده‌اند تا نتیجه برآورد فروش را بدست آورده تا در زمان مناسبت بتوانند یک باندل شامل هر سه نسخه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ عرضه کنند.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ اگر نینتندو سوییچ را خریداری می‌کنید، آیا حاضر به خرید یک باندل شامل سه نسخه بازی دارک سولز با تمامی محتویاتشان هستید؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده