// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بروزرسانی تعطیلات بازی GTA Online در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی تعطیلات کریسمس بازی Grand Theft Auto Online در دسترس کاربران قرار گرفت.

بروزرسانی تعطیلات کریسمس بازی Grand Thef Auto Online برای کاربران در دسترس قرار گرفت تا بتوانند آیتم‌های جدید، پاداش‌های بیشتر و یک سری امکانات دیگر را بدست بیاورند.

یکی از کاربران توییتر اعلام کرده که با فستیوال کریسمس این بازی، که در واقع همین بروزرسانی اخیر بازی است، لباس‌هایی جدید به مناسبت کریسمس به بازی اضافه شده و یک ماسک جدید بنام Santa and Gingerbread در بازی قرار داده شده است. از طرفی با فروش اتومبیل‌های دزدی بروزرسانی Inport/Export  می‌توانید ۵۰.۰۰۰ دلار پول داخل بازی دریافت کنید.

در آخر ۲ اتومبیل جدید بنام‌های Truffade Nero و Nero Custom نیز برای خرید در اختیار کاربران قرار داده شده است. جدای از این‌ها آیتم‌های جدید نظیر آیتم‌های شخصی سازی اتومبیل نیز به بازی اضافه شده است. همچنین تمامی اسلحه‌های بازی را می‌توانید با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید. البته اخیرا راک استار گیمز، سازنده و ناشر بازی، این اطلاعات را تایید کرده است.

همچنین راک استار گفته که علاوه‌بر موارد ذکر شده، رویدادهای کریسمس سال پیش نظیر Firework Launcher نیز در بازی قرار دارند. از طرفی بازیکنان در حالت Turf Wars Adversary از GTA دلار و RP بیشتری برخوردار خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده