// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تصاویر مفهومی جدیدی از اولین بسته الحاقی Battlefield 1 منتشر شد

الکترونیک‌آرتز به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 منتشر کرده است.

از آن‌جایی که سال آینده یا حتی فراتر از آن شاهد بازی جدیدی در سری محبوب Battlefield نخواهیم بود نشان دهنده این موضوع است که الکترونیک آرتز حساب ویژه‌ای بر روی Battlefield 1 داشته و مطمئنا یکی از بهترین روش‌ها برای حمایت طولانی از یک بازی عرضه بسته‌های الحاقی متنوع برای آن است. به تازگی این شرکت تصاویر مفهومی بسیار زیبایی را از اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر کرده که به خوبی جهان واقعی را که سازندگان برای جنگیدن گیمران در نظر داشته نشان می‌‌دهد.

شما می‌توانید تصاویر اشاره شده را در زیر مشاهده کنید:

 

بسته الحاقی They Shall Not Pass در جریان نبرد وِردِن در کشور فرانسه اتفاق می‌افتد. طبق گفته‌ استودیو دایس در همان ساعات اولیه این جنگ هولناک بیش از یک میلیون درخت به آتش کشیده شده‌اند که در طول یکی از تصاویر مفهومی نیز شاهد یک جنگل غرق در حریق هستیم. یکی از نقشه‌ها براساس روستای نابود شده ساوینو و دیگری در موزه معروف فورت واکس طراحی شده و نبرد‌ها در آن جریان دارند.

دایس در این خصوص گفته است:

در اعماق تاریک گالری‌های فرانسه به مبارزه با آلمان‌ها همراه با نارنجک‌ها، گازهای سمی و... بپردازید. 

They Shall Not Pass علاوه بر اضافه کردن نقشه‌های جدید (تعداد دقیقی از سوی استودیو دایس اعلام نشده است)  شامل اسلحه‌ها و نشان‌های جدید می‌شود و کسانی که جزو کاربران پرمیوم هستند می‌توانند دو هفته زودتر از سایر گیمران بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 را انجام دهند. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده