// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بروزرسانی جدید بازی StarCraft 2: Legacy of the Void در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی جدید بازی StarCraft 2: Legacy of the Void یک فرمانده جدید برای بخش کوآپ به بازی اضافه کرده است.

با اینکه بروزرسانی ۳.۸ بازی StarCraft II: Legacy of The Void تغییرات خاصی را بر روی بازی اعمال نکرد ولی بروزرسانی ۳.۹ جدای از اضافه کردن محتویات جدید، باگ‌هایی نظیر مشکلات ماوس در بازی را نیز برطرف کرده است.

علاقه مندان می‌توانند با خرید فرمانده Stukov، از وی و ارتش با شکوهی که در اختیار دارد، در مراحل کوآپ بازی استفاده کنند. ارتش Stukov دارای ترکیباتی ویرانگر برای مبارزات سنگین است. همچنین این ارتش شامل ترن یونیت‌های فراوانی است که می‌توانید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. در این ارتش الکساندر دارای یک بتل‌شیپ است که از طریق آن می‌توانید باران آتش خلق کنید و Apocolisk یک نیروی اولترالیسک است که شباهت‌هایی به ترن‌ها دارد.

در کنار Stukov تمامی مراحل Nova Covert Ops در یک باندل بنام Super Nova Bundle قرار داده شده و بفروش می‌رسد. جدای از اضافه شدن محتوای بخش تک نفره، چهار نقشه یک به یک نیز برای بخش چند نفره بازی تعبیه شده است. این نقشه‌ها عبارتند از: Abyssal Reef، Paladino Terminal، Proxima Station و Honorgrounds.

متاسفانه جزئیات بیشتری از این بروزرسانی در دسترس قرار نگرفته است و از رفع مشکلات می‌توان به بهتر شدن رابط کاربری و حل مشکلات مربوط به میان پرده‌های بازی اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده