// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

Horizon: Zero Dawn در انگلستان ۲ روز زودتر از تاریخ مشخص شده منتشر می شود

سونی اعلام کرده که Horizon: Zero Dawn دو روز زودتر از تاریخ مشخص شده، در انگلستان منتشر می‌شود. 

طبق اعلام سونی Horizon: Zero Dawn، انحصاری به شدت مورد انتظار کنسول پلی‌استیشن 4، ۱۱ اسفند در انگلستان منتشر می‌شود که این موضوع به معنای انتشار بازی در این کشور دو روز رودتر از تاریخ معین شده قبلی یعنی ۱۳ اسفند است. صفحه توییتر شعبه انگلستان پلی‌استیشن در این خصوص گفت:

   آیا دوست دارید تا Thunderjaw (غول رباتی بزرگی که در طول نمایش این بازی در E3 2015 نشان داده شد) را دو روز زودتر شکار کنید؟ 

 Horizon: Zero Dawn در تاریخ ۱۱ اسفند منتشر خواهد شد.

- پلی‌استیشن انگلستان (@PlayStationUK)

این بازی همچنان ۱۰ اسفند در ایالت متحده منتشر می‌شود.

Horizon: Zero Dawn یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز است که در انحصار پلتفرم پلی‌استیشن 4 بوده و توسط تیم سازنده سری Killzone یعنی گوریلا گیمز در حال توسعه است. طبق گفته سازندگان این بازی از قدرت به مراتب بیشتر پلی‌استیشن پرو به خوبی استفاده خواهد کرد و شامل جزئیات بالاتر، بازده رنگی بهتر، سایه‌های بهبود یافته و کیفیت به مراتب بیشتر بافت‌ها است.

در جریان پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۶ (Playstation Experience 2016) تایید شد که استودیو تازه تاسیس کوجیما پروداکشن با گوریلا گیمز در روند توسعه بازی Death Stranding همکاری خواهد کرد و تیم هیدئو کوجیما از موتور توسعه یافته توسط گوریلا گیمز با نام دسیما (Decima) استفاده خواهد کرد. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده