نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

رامی ملک بازیگر نقش فردی مرکوری در فیلم Bohemian Rhapsody شد

رامی ملک به عنوان بازیگر نقش فردی مرکوری در جدیدترین فیلم برایان سینگر به نام Bohemian Rhapsody نقش آفرینی خواهد کرد.

رامی ملک، بازیگر سریال آقای ربات (Mr. Robot)، قرار است نقش فردی مرکروی، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) را در فیلم زندگینامه آن بازی کند. کارگردانی این فیلم بر عهده برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) است. نام این فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) خواهد بود که برگرفته از نام یکی از مشهورترین آثار فردی مرکوری است.

در ابتدا این خبر را وب‌سایت ددلاین منتشر کرد و برایان سینگر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، این خبر را تایید کرد. این فیلم، محصول مشترک سه کمپانی بزرگ هالیوود به نام‌های فاکس قرن بیستم، نیو رجنسی پیکچرز و جی‌کی فیلمز است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم نظریه همه چیز (The Theory of Everything)، است.

Emmy Awards 2016 | Rami Malek

پیش از این در سال ۲۰۱۰، ساشا بارون کوهن قرار بود نقش فردی مرکوری را در فیلم زندگینامه این خواننده برجسته بازی کند. پس از ابراز نارضایتی اعضای گروه مرکوری از انتخاب بارون کوهن برای این نقش، ستاره فیلم بورات (Borat) در نهایت از پروژه ساخت این فیلم جدا شد. راجر تیلور، درامر گروه کوئین، در مصاحبه‌ای گفته بود:

ما نمی‌خواستیم که این فیلم تبدیل به یک شوخی و جوک شود. ما می‌خواهیم این نقش به فردی مناسبی داده شود.

پس از جدایی بارون کوهن، در سال ۲۰۱۳ اعلام شد که بن ویشاو، بازیگر فیلم نقش کیو در دو فیلم اسکای‌فال (Skyfall) و شبح (Spectre)‌، قرار است نقش فردی مرکوری را بازی کند، اما این فیلم هیچگاه به مرحله تولید و ساخت نرسید. پس از سال‌ها، حال ساخت و تولید فیلم زندگینامه فردی مرکوری قرار است آغاز شود. فیلم Bohemian Rhapsody مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و فیلمبرداری آن نیز از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده