نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Destiny 2 قرار است جذابیت این مجموعه را افزایش دهد

به‌گفته‌ی کمپانی اکتیویژن Destiny 2 با این هدف عرضه می‌شود که نسبت به نسخه‌ی اول، وجهه‌ی بهتری برای خودش بسازد.

اریک هیرشبرگ، مدیرعامل کمپانی اکتیویژن، به‌تازگی در جایگاه ناشر Destiny درباره‌ی نسخه‌ی دوم این بازی صحبت کرده است. وی سرگرم برگزاری نشست مالی مجموعه‌اش بود که از سوی یک تحلیلگر در رابطه با Destiny 2 مورد پرسش قرار گرفت. هیرشبرگ البته از اشاره کردن به زمان دقیق انتشار این بازی خودداری کرد؛ اما گفت که نسخه‌ی جدید قرار است وجهه‌ی بهتری برای Destiny بسازد. به‌گفته‌ی او دستینی بعدی با این هدف ساخته می‌شود تا هم برای طرفداران فعلی و هم برای تازه‌واردین و بازیکنان سابق مجموعه جذابیت داشته باشد.

مدیرعامل اکتیویژن در این‌باره گفت:

ما سرگرم عملی کردن برنامه‌های‌مان هستیم و از بابت دنباله‌ای که در سال ۲۰۱۷ برای Destiny [عرضه می‌شود] و به نظرمان شگفت‌انگیز خواهد بود، هیجان‌زده‌ایم. این دنباله به‌شکلی طراحی شده که هم [آن دسته از] بازیکنان فعلی‌مان را که به‌شدت درگیر [بازی] شده‌اند به هیجان بیاورد و هم با ارتقا دادن وجهه‌اش، طرفداران پیشین را [به مجموعه] برگرداند و هواداران جدیدی [برای خودش] دست‌وپا کند.

در این میان، ناشر Destiny انتظار دارد که دستینی 2 «میلیون‌ها» بازیکن جدید را به‌سوی خودش جلب کند.

هیرشبرگ در ادامه گفت:

در گذشته خاطرنشان کرده بودم که [حجم] باورنکردنی تقاضا برای محتویات [جدید] Destiny تا حدی از سطح توانایی‌های ما، جهت پاسخ‌گویی، فراتر رفت. به‌مرور ما و شرکای‌مان در بانجی رویکردی را در پیش گرفتیم که به‌باورمان بسیار هوشمندانه بود؛ رویکردی که به ما امکان می‌داد تا به جریان پیوسته‌ای از محتویات عالی دست پیدا کنیم تا در آستانه‌ی شکل‌گیری دنباله‌ی [دستینی]، به این شکل بازیکنان‌مان را مشغول نگه داریم و سرزندگی دنیای [بازی] و روند روبه‌رشد آن را حفظ کنیم.

البته Destiny 2 هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده؛ اما اکتیویژن و بانجی، سازنده‌ی مجموعه، قراردادی را برای تولید دنباله‌های دستینی با یکدیگر امضا کرده‌اند. بنا به گفته‌های مدیرعامل اکتیویژن «بازی کامل» بعدی این سری از سال ۲۰۱۴ در حال ساخت بوده که در این میان، تاخیری در تولید آن پیش آمده است.

دستینی 2 قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی جدید بازی به پی‌سی هم راه پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده