// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد

Horizon: Zero Dawn،‌ بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 در کشور استرالیا رده بندی سنی شده است.

با اعطای رده‌بندی سنی به بازی Horizon: Zero Dawn، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی گوریلا گیمز، اکنون اولین نشانه از نزدیک شدن تیم سازنده به پایان ساخت این بازی اکشن ماجراجویی پدیدار شده است. به این ترتیب امیدواریم که دیگر شاهد تاخیر در عرضه Horizon: Zero Dawn نباشیم.

اکنون سازمان طبقه‌بندی استرالیا با رده‌بندی سنی بازی Horizon: Zero Dawn در اوایل هفته جاری، درجه M را به دلیل «تم علمی تخیلی و خشونت»، مناسب این بازی ویدیویی دانسته است. در استرالیا رده‌بندی M‌ به بازی‌های اعطا می‌شود که برای افراد بالای ۱۵ سال مناسب باشند. با توجه به اعلام این سازمان، Horizon: Zero Dawn دارای تاثیرات متوسط در خشونت و حال و هوای کلی بازی در کنار تاثیرگذاری خفیف در زبان است. با این حال، این بازی دارای تصاویر حاوی محتوای نامناسب نخواهد بود.

گوریلا گیمز وظیفه توسعه‌ی انحصاری Horizon: Zero Dawn را برای پلی‌استیشن 4 برعهده دارد. این استودیو پیش از این بخاطر مجموعه Killzone‌ شناخته می‌شد و این بازی اکشن ماجراجویی حرکتی بزرگ نسبت به محصولات پیشین آن محسوب می‌شود. از زمان رونمایی از Horizon: Zero Dawn در جریان نمایشگاه E3 2015، توجه بسیاری از بازیکنان به سوی این بازی جلب شده است.

هرچند پیش از این قرار بود تا Zero Dawn در پاییز سال ۲۰۱۶ عرضه شود، اما با تاخیر پیش آمده این بازی اکنون در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۱۳۹۵)‌ منتشر خواهد شد. تازه‌ترین ساخته‌ی استودیوی گوریلا گیمز از ویژگی‌های پلی استیشن 4 پرو مانند 4K و HDR پشتیبانی می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده