نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بلیزارد احتمالا در حال کار روی یک پروژه اول شخص جدید است

بلیزارد قصد دارد نیرو‌هایی را برای کار روی یک پروژه اول شخص معرفی نشده استخدام کند.

کمپانی بلیزارد امسال اولین بازی اول‌شخص خود را با نام Overwatch عرضه کرد که از قضا توانست امتیاز‌های بسیار خوبی هم کسب کند. حال به نظر می‌رسد که پس از موفقیت این بازی، بلیزارد قصد دارد دوباره روی پروژه‌های اول‌شخص سرمایه‌گذاری کند. چرا که این کمپانی اخیرا آگهی استخدامی برای جذب دو مهندس نرم‌افزار به منظور کار روی «یک پروژه اول‌شخص معرفی‌نشده» منتشر کرده است. در جزییات این آگهی آمده که افراد علاقه‌مند، باید سابقه کار روی بازی‌های سبک اول‌شخص را داشته باشند.

در حالی که هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد این پروژه منتشر نشده است، چند احتمال در مورد آن وجود دارد. یک اینکه با توجه به پشتیبانی همیشگی بلیزارد از بازی‌های خود با بسته‌های الحاقی، ممکن است این کمپانی قصد ساخت یک DLC برای بازی اورواچ را داشته باشد. حالت دوم این است که بلیزارد بخواهد یک بازی کاملا جدید بسازد و در نهایت ممکن است هدف کمپانی ساخت دنباله Overwatch باشد که البته این مورد تا حدودی غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چرا که اورواچ در همین سال ۲۰۱۶ عرضه شده و بلیزارد حتی اگر قصد ساخت دنباله آن را هم داشته باشد، حداقل چند سالی برای این کار صبر خواهد کرد.

البته بلیزارد معمولا هر از گاهی اقدام به جذب نیرو می‌کند که خیلی از آن‌ها هم به یک بازی جدید ختم نمی‌شوند. برای مثال همین امسال بود که این کمپانی قصد داشت نیرو‌هایی را برای کار روی پروژه بعدی دیابلو استخدام کند که هنوز مشخص نیست این پروژه دیابلو چه چیزی خواهد بود.

به هر حال بلیزارد در بازار بازی‌های اول شخص با Overwatch بسیار خوش درخشیده و فعلا در حال پشتیبانی از این بازی با عرضه آپدیت‌ها و محتویات جدید است؛ به‌طوریکه شخصیت جدید این اثر با نام سومبرا اخیرا در دسترس کاربران قرار گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده