// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

Let It Die از 4K در کنسول پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند

کارگردان بازی Let It Die‌ در مصاحبه‌ای با WCCFTech از نبود برنامه‌ای برای انتشار این بازی برروی سایر پلتفرم‌ها خبر داده است.

یکی از بازی‌های جالب که در افق انتشار برروی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو قرار دارد بی شک Let It Die، ساخته استودیوی گراس‌هاپر مانوفکتور (Grasshopper Manufacture) است. یک بازی هک اند اسلش (Hack and Slash) که قرار است به صورت free-to-play (رایگان) برای این کنسول نسل هشتم عرضه شود. در حالی که هنوز در انتظار جزئیات کاملی در رابطه با بهبود‌های Let It Die در هنگام اجرا برروی پلی‌استیشن 4 پرو هستیم، اکنون اعلام شده است که بازی از رزولوشن 4K‌ پشتیبانی خواهد کرد. 

جزئیات جدید در جریان مصاحبه هیدیوکی شین (Hideyuki Shin)، کارگردان Let It Die با WCCFTech آشکار شد، جایی که او صحبت‌هایی کوتاه را در رابطه با اجرای بازی برروی پلی‌استیشن 4‌ پرو ارائه کرد. او در این رابطه گفت:

Let It Die هم‌اکنون نیز با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، بنابراین ارتقایی برای این مورد نداریم، اما برای رزولوشن 4K برنامه داریم.

 در حال حاضر، این کارگردان جزئیات بیشتری را در رابطه با نحوه دستیابی به رزولوشن 4K‌ بیان نکرده است. او به این موضوع اشاره کرده که این بازی اکنون تنها برای انتشار بر روی پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده و آنها از ابتدا Let It Die را به عنوان یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 توسعه‌ داده‌اند.

گراس‌هایپر پیش از این بازی Killer Is Dead را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر کرده بود. هرچند هنوز تاریخ رسمی برای انتشار Let It Die اعلام نشده‌ است، با این حال انتظار می‌رود تا این بازی تا پایان سال جاری عرضه شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده