// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴

تماشا کنید:‌ تریلری زیبا از Let it Die، بازی جدید کارگردان No More Heroes، منتشر شد

کمپانی گراس‌هاپر مانوفکتور ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را برای Let It Die، بازی اکشن انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد صحنه‌های سینماتیک و جذاب از مبارزات قهرمان داستان هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد انتشار جزئیات جدید از بازی Let It Die در هفته‌ی گذشته، اکنون گراس‌هاپر با انتشار ویدیویی زیبا و هیجانی جزئیات بیشتری را از تازه‌ترین ساخته‌ی گویچی سودا به نمایش گذاشته است.

در ابتدای ویدیو شخصی با لباسی شبیه به شینیگامی و یک اسکیت‌بورد نمایش داده می‌شود. این ویدیو سپس با تمرکز برروی مبارزات شخصیت اول داستان به سراغ دشمنانی غول‌آسا با چهره‌هایی ترسناک و عجیب می‌رود.

|

۲۴ فروردین سال جاری بود که توسعه‌دهندگان Let It Die بعد از مدت‌ها به سکوت خود پایان داده  و جزئیات تازه‌ای را از این پروژه منتشر کردند. کازوکی مُریشیتا، تهیه کننده اجرایی بازی در این رابطه گفته بود:

Let It Die همچنان یک بازی اکشن دیوانه‌کننده در سبک بقا است. به عنوان یک بازی رایگان (Free-to-play) غیر همزمان، جهانی که ما خلق می‌کنیم، مرز‌های بازی‌های  [رایگان] را به چالش می‌کشد. استعداد روایی و کیفیت بصری استودیوی گراس‌هاپر به عنوان دو ویژگی این بازی باقی خواهد ماند.

طبق اطلاعات منتشر شده در گذشته، دشمنان در بازی Let It Die بر پایه‌ی دیتا‌های گرفته شده از سایرین در گیم‌پلی حالت چندنفره غیر همزمان، ایجاد می‌شوند. یکی از کلیدی‌ترین عناصر گیم‌پلی بازی شخصی‌سازی شخصیت بر مبنای آیتم‌های برداشته شده از دشمنانی است که توسط شما از بین رفته‌اند.

بازی Let it Die اولین همکاری سودا و استودیوی گراس‌هاپر پس از خریداری این استودیو توسط شرکت سرگرمی‌های آنلاین GungHo، ناشر مجموعه Puzzle & Dragons است. علاوه بر این، Let It Die نخستین بازی پلی‌استیشن 4 از هر دو کمپانی محسوب می‌شود. این بازی در جریان رویداد PAX East در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود. Let It Die در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده