// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

سازنده Devil Third دلیل اصلی ساخت پلی استیشن 4 پرو را پشتیبانی از واقعیت مجازی می‌داند

یکی از توسعه دهندگان صنعت گیم اعلام کرده که پلی‌استیشن 4 پرو به دلیل ضعف پلی‌استیشن 4 معمولی در پردازش واقعیت مجازی ساخته شده است.

از زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 پرو تا به‌امروز اخبار زیادی حول این کنسول منتشر شده است. یکی از این خبرها و اظهار نظرها برمی‌گردد به‌دلیل ساخته شدن این کنسول میان نسلی. خیلی‌‌ها بر این عقیده هستند که پلی‌استیشن 4 پرو در اصل برای بنمایش گذاشتن قدرت اصلی واقعیت مجازی ساخته شده است زیرا، پلی‌استیشن 4 معمولی به دلیل سخت افزار پایینی که دارد نمی‌تواند این کار را بدرستی انجام دهد.

در همین راستا تومونوبو ایتاگاکی، سازنده بازی Devil Third، که یکی از بازیسازان تحسین شده ژاپنی است، اخیرا صحبت‌هایی در مورد وقایع رخ داده در صنعت بازی‌های ویدیویی سخن گفته است. سخنان وی آن‌چنان مثبت نبوده و از پلی‌استیشن 4 پرو انتقاد کرده است. وی بر این باور است که پلی‌استیشن 4 پرو ساخته شده تا استفاده از واقعیت مجازی بر روی کنسول سونی معنای واقعی خود را بنمایش بگذارد. کاری که پلی‌استیشن 4 از پس آن برنمی‌آید. وی در این باره می‌گوید:

پلی‌استیشن 4 پرو یک کنسول تکمیل کننده است. کنسول‌های نسل فعلی توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی را ندارند و به‌همین دلیل کنسولی را طراحی کرده‌اند که از واقعیت مجازی به‌طور کامل پشتیبانی کند. قطعا برای این حرف‌هایم مورد انتقاد قرار می‌گیرم ولی سونی و مایکروسافت هدفشان پشتیبانی از واقعیت مجازی است زیرا واقعیت مجازی نیازمند سخت افزار و قدرت بالایی است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده