نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

مدیر عامل تیک-تو: Red Dead Redemption 2 از حیث گیم پلی و داستان عالی است

مدیر عامل تیک-تو اخیرا به تعریف و تمجید از Red Dead Redemption 2 پرداخته است.

Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ است که چندی پیش معرفی شد و قرار است در پاییز ۲۰۱۷ عرضه شود. حال استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two که کمپانی مادر راک‌استار گیمز به شمار می‌رود، طی صحبت‌های به تمجید از داستان و گیم‌پلی این بازی پرداخته است. وی در ابتدا اعلام کرد که از میزان محبوب بودن این بازی و مجموعه، بسیار خوشحال است:

ویدیو معرفی Red Dead Redemption 2 بازدید‌های بسیار زیادی داشت و این فوق‌العاده است. اینکه این بازی تا این حد محبوب است، واقعا عالی است.

زلنیک در ادامه اشاره کرد زمانی که راک‌استار قصد ساخت Red Dead Redemption را داشت، عده‌ای اعلام کردند که یک بازی با محوریت غرب وحشی هرگز موفق نخواهد شد. ولی تیم سازنده بازی تصمیم گرفت تا این بازی را ساخته و دیدی متفاوت نسبت به غرب وحشی داشته باشد که در نهایت هم تصمیم آن‌ها منجر به یک بازی بسیار موفق شد. به همین دلیل هم سازندگان در Red Dead Redemption 2 نیز به دنبال ادامه دادن این مسیر و ارائه یک تصویر بزرگ و عظیم از آمریکا در آن بازه تاریخی هستند.

وی همچنین اشاره کرد که Red Dead Redemption 2 یک بازی بسیار احساسی و عاطفی خواهد بود که مملو از المان‌های فوق‌العاده داستانی و گیم‌پلی است. به‌علاوه وی گفت که راک‌استار گیمز و تیک-تو همواره به دنبال خلق یک بازی بی‌نقص هستند و با اینکه شاید هرگز نتوان یک بازی کاملا بی‌نقص ساخت، ولی این تیم‌ها همه تلاش خود را برای رسیدن به حد نهایی کیفیت در یک محصول انجام می‌دهند. زلنیک اعلام کرد که GTA V و بخش آنلاین آن، تجربه‌هایی هستند که همه کمپانی‌های بازیسازی آن‌ها را به چشم یک منبع الهام در خلق بازی‌های جهان‌باز می‌بینند و این آثار تقریبا تجربه‌های بی‌نقصی هستند که قطعا هدف سازندگان از ساخت Red Dead Redemption 2 نیز رسیدن به چنین کیفیتی خواهد بود.

نظر شما در مورد صحبت‌های زلنیک چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده