// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

یوبی سافت: Watch Dogs 2 می تواند جای خالی Assassin's Creed را در سال ۲۰۱۶ پر کند

کمپانی یوبی‌سافت اعتقاد دارد که بازی Watch Dogs 2 می‌تواند امسال جای خالی نسخه‌ی جدیدی از Assassin's Creed را پُر کند.

کمپانی بزرگ Ubisoft‌ معتقد است که انتشار نسخه‌ی دوم بازی Watch Dogs می‌تواند جای خالی را که به واسطه‌ی نبودن نسخه‌ی جدیدی از سری Assassin's Creed ایجاد شده، پر کند. بخش‌هایی از صحبت‌های دَرِن بووِن، مسئول فروش کمپانی یوبی‌سافت را در زیر مشاهده می‌کنید:

مجموعه‌ی Assassin's Creed از آغاز تاکنون فروش بسیار خوبی برای کمپانی ما داشته و به عنوان عضوی مهم در بخش فروش هر ساله‌ی ما از آن یاد می‌شود. اما اشتباه نکنید، بازی Watch Dogs 2 می‌تواند امسال فضای خالی که به دلیل نبود نسخه‌ای جدید از سری Assassin's Creed ایجاد شده، پر کند.

وی همچنین علاوه بر اشاره کردن به بازی‌های بسیاری که توسط این کمپانی در دست ساخت قرار دارند، عنوان کرده که اگرچه نسخه‌ای جدید از Assassin's Creed امسال وجود نخواهد داشت، اما به لطف وجود وجود مجموعه‌ای به نام Ezio Collection، این سری محبوب می‌تواند در بازار حضوری حداقلی داشته باشد. وی صحبت‌های خود را این‌چنین ادامه داد:

ما بسیار خوشحال هستیم که شالوده‌ی کار خود را طوری نهاده‌ایم که بازی‌های بسیاری آن را شکل داده‌اند و تنها وابسته به یک مجموعه‌ی خاص نیستیم. به عنوان مثال پس از انتشار بازی Watch Dogs 2 ما بازی‌هایی مثل Steep را نیز در نوبت انتشار داریم. حتی اگر این موارد کافی نبود، ما برای کسانی که هر ساله‌ تشنه‌ی سری Assassin's Creed هستند، مجموعه‌ای خوب یعنی Ezio Collection را داریم! می‌دانیم که تعداد این افراد کم نیست که خوشبختانه می‌توانند با خرید این مجموعه‌ی سه عضوی، صاحب سه بازی از محبوب‌ترین بازی‌های سری Assassin's Creed شوند.

در ماه فوریه امسال بود که کمپانی یوبی‌سافت رسما اعلام کرد که امسال خبری از نسخه‌ی جدید بازی Assassin's Creed نیست و این تاخیر حداقل یک ساله به تیم سازنده‌ی این سری فرصت می‌دهد تا خود را با تکنولوژی‌های روز وفق بدهند تا برای نسخه‌های بعدی به شکلی بروز عمل کنند. البته این کمپانی گفته که هیچ تضمینی برای این‌که در سال ۲۰۱۷ نیز نسخه‌ای جدید از این بازی منتشر شود، وجود ندارد و تنها زمانی این بازی باز خواهد گشت که آماده‌ی این کار باشد! بخش‌هایی از صحبت‌های ایوز گیلمو، مدیر اجرایی کمپانی یوبی‌سافت، در زیر قابل مشاهده است:

موردی که ما در توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed دیدیم، به ما این امکان را داد تا بازی را به سطح جدیدی ببریم. پس ما این‌چنین می‌گوییم که تمامی وقتی که لازم است را صرف بهتر شدن تجربه‌ی ناشی از بازی می‌کنیم. این امر میسر بود به این دلیل که ما بازی‌های بسیار دیگری نیز داریم. در حقیقت این مجموعه پتانسیل بسیاری برای توسعه دارد. اما ما تصمیم را بر این امر گذاشتیم که سیاست و مدل خود نسبت به این سری را تغییر داده و به این واسطه وقت بیشتری برای توسعه‌ی آن بخریم تا بتوانیم در آینده تجربه‌ای نو و بسیار بهتر از گذشته به کاربران خود منتقل کنیم.

تاریخ انتشار بازی Watch Dogs 2 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن در ۲۵ آبان ماه (۱۵ ماه نوامبر) و برای رایانه‌های شخصی در ۹ آذر ماه (۲۹ ماه نوامبر) خواهد بود. پیش‌تر در زومجی تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی زیبا را مشاهده کردید. نظر شما در مورد این خبر چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده