// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

هنوز احتمال عرضه بروزرسانی روز اول برای Final Fantasy XV وجود دارد

با تمام تاخیرهای Final Fantasy XV هنوز ممکن است بروزرسانی روز اول برای این بازی در دسترس قرار بگیرد.

یکی از بدترین اخبار این چند وقت اخیر تاخیر دو ماهه بازی Final Fantasy XV بود که باعث نارضایتی طرفداران این سری شد. اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، می‌توانست بازی را در تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر میلادی) عرضه کند و از طریق یک بروزرسانی تمامی باگ‌های بازی را در همان روز اول رفع کند. ولی با این تاخیر به مخاطبان قول داده شد تا تمامی مشکلات و باگ‌های بازی رفع خواهند شد. از این‌رو تاریخ جدید عرضه بازی به ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر میلادی) موکول شد تا کاربران بتوانند براحتی به تجربه کامل این بازی بپردازند.

اما در جریان مصاحبه اخیر هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15، با سایت هاردکور گیمرز، وی اعلام کرده هنوز ممکن است یک بروزرسانی در روز اول عرضه در دسترس کاربران قرار بگیرد. وی در این باره می‌گوید:

وقتی به بازی نگاه می‌کنیم، به این می‌اندیشیم که چه مقدار محتویات را در داخل دیسک بازی می‌توانیم قرار دهیم. قصد داریم تجربه‌ای کامل از این بازی را برای مخاطبین فراهم سازیم ولی فضای دیسک‌های بازی محدود بوده و به ما اجازه انجام این کار را نمی‌دهند. از این‌رو مجبوریم تا از طریق یک سری بروزرسانی و بسته‌های الحاقی مابقی محتویات را در اختیار کاربران قرار بدهیم. حال دو راه برای ما وجود دارد اول اینکه فقط به محتویات دیسک بسنده کنیم یا اینکه جدای از محتویات بر روی دیسک بازی، با یک بروزرسانی آن را کامل کنیم. ما قصد داریم تا مطمئن شویم کسانی که بازی را به صورت دیسک تهیه می‌کنند با کسانی که بازی را دیجیتالی خریداری می‌کنند، از تجربه یکسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفته که ما به هیچ‌وجه بروزرسانی‌ یا بسته‌های الحاقی ابتدایی بازی را کنار نمی‌گذاریم ولی با توجه دیسک مجبور هستیم تا این کاستی‌ها را جبران کنیم. به‌عبارتی تیم سازنده در راستای القا بهترین کیفت و قرار دادن بهترین تجربه از Final Fantasy XV قصد دارد تا بروزرسانی را در روز اول عرضه برای بازی عرضه کند.

البته این روزها عرضه بروزرسانی روز اول از سوی سازنده‌ها برای بازی‌های خود آن‌چنان چیز عجیبی است. مهم این است که کیفیت و خروجی نهایی به چه شکل خواهد بود. بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آذر ماه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده