// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

Resident Evil 7 حالت آنلاین نخواهد داشت؛ کار برروی بروزرسانی بعدی دمو ادامه دارد

تهیه‌کننده Resident Evil 7 توضیحاتی را در رابطه با دلیل عدم حضور حالت آنلاین و بروزرسانی نسخه دمو این بازی ارائه کرده است.

ماه‌های منتهی به انتشار Resident Evil 7 در نوع خود جالب هستند، با وجود انتشار دموهای مختلف، هنوز هم به طور کامل ایده‌ای در رابطه با اینکه نسخه‌ اصلی بازی در واقع به چه شکلی خواهد بود، وجود ندارد. در هر حال، اکنون تهیه‌کننده این بازی،‌ جزئیات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های موجود یا نا موجود در زمان انتشار این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ را در اختیار علاقمندان گذاشته است.

ماساچیتا کاواتا (Masachika Kawata)، تهیه‌کننده Resident Evil 7 در صحبت اخیر خود با یوگاتک،‌ برای نخستین بار توضیحاتی را پیرامون دلیل عدم حضور حالت آنلاین در این بازی بیان کرده است. کاواتا در این رابطه گفت:

رزیدنت ایول 7 هیچ حالت‌ آنلاینی را پشتیبانی نمی‌کند. به عنوان مثال، با Resident Evil 5، ما برروی حالت بازی آنلاین تعاملی (Co-op) تمرکز داشتیم، ویژگی‌ای که به خوبی پذیرفته شد. اما مفهوم کلی Resident Evil 7 ترس است،‌ بنابراین از همان ابتدا، ما فکر کردیم که انجام تنهایی بازی بهترین تجربه ترس را خواهد داشت.

تهیه‌کننده بازی همچنین به تمایل خود برای انتشار دموی بازی برروی سایر پلتفرم‌ها به غیر از پلی‌استیشن 4 اشاره‌ای کرد، هرچند وعده‌ای را در این رابطه نداده است. علاوه بر این، کاواتا با اشاره به بروزرسانی دموی رزیدنت ایول 7 برای نشان دادن جنبه‌های دیگر بازی، گفت:

ما برنامه‌‌ای‌ را برای بروزرسانی نسخه نمایشی برروی شبکه پلی‌استیشن داریم تا بازیکنان بتوانند جنبه‌های دیگر موجود در بازی را تجربه کنند. [برای عرضه] تاریخ انتشاری را انتخاب نکرده‌ایم،‌ اما مسلما بروزرسانی قبل از انتشار بازی،‌ منتشر می‌شود.

Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱‍۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده