نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازسازی غیر‌رسمی طرفداران از Resident Evil 2 لغو شد

پس از آن که کپ‌کام از نسخه رسمی بازسازی Resident Evil 2 رونمایی کرد، طرفدارانی که با تشکیل استودیو اینویدر گیمز اقدام به بازسازی این بازی با نام Resident Evil 2: Reborn کرده بودند، از این کار منصرف شده‌اند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

نکته جالب در مورد این دسته از طرفداران رفتار مناسب کپ‌کام در قبال این افراد بود. کپ کام به جای این‌که با متهم کردن این افراد به دلیل مسایل مربوط به انحصاری بودن بازی Resident Evil با فراخوانی اعضای استودیو Invader Games سعی دارد از نظرات آنها در ساخت Resident Evil 2: Remake استفاده کند. اینویدر گیمز با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد:

شاید بر خلاف عقیده بسیاری از افراد ما با شنیدن خبر بازسازی رسمی رزیدنت اویل ۲ توسط خود کپ‌کام بسیار خوشحال شدیم. چون به عنوان یک طرفدار شنیدن خبر بازسازی بازی محبوب‌مان توسط سازنده اصلی آن بسیار رضایت بخش است. همچنین به دلیل دعوت رسمی کپ‌کام از اعضای استودیو، ما بسیار هیجان زده هستیم. کپ کام قبل از اعلام رسمی ساخت بازسازی رزیدنت اویل ۲ از ما دعوت کرد و از ما خواست تا در صورت امکان ساخت ادامه پروژه‌مان را متوقف کنیم. چون آنها ایده‌های بلند مدتی برای بازسازی رزیدنت اویل ۲ خواهند داشت. همچنین اعلام کردند که اقدام ما در قبال ساخت بازسازی رزیدنت اویل ۲ یکی از دلایل ترغیب کپ‌کام به بازسازی رسمی این بازی بوده است.

دعوت از اعضای اینویدر گیمز توسط کپ‌کام اقدام عجیبی نیست چون این شرکت قبلا هم نظرات صادقانه طرفداران را در مورد بازسازی رزیدنت اویل ۲ خواسته‌ بود. هنوز هم مشخص نیست که آیا کپ‌کام از اعضای این استودیو در ساخت بازی استفاده خواهد کرد یا خیر ولی به نظر می‌رسد این دسته از طرفداران از این‌که ساخت بازی آن‌ها متوقف شده است ناراحت نیستند و همانند طرفداران دیگر این بازی منتظر عرضه بازسازی رسمی رزیدنت اویل ۲ هستند. می‌توانید ۲ ویدیو از گیم پلی این بازی لغو شده را در زومجی تماشا کنید.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده