نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

همه چیز در رابطه با کیبوردهای مکانیکال شخصی سازی شده

در این ویدیو قصد داریم با هم یک کیبورد مکانیکال کاملا شخصی‌سازی شده را بسازیم. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

بدون شک کیبورد یا همان صفحه کلید، یکی از پراستفاده‌ترین وسایل جانبی برای افرادی به حساب می‌آید که از کامپیوتر به عنوان وسیله تفریح، کار یا هر دو استفاده می‌کنند. به طور خاص، برنامه‌نویس‌ها، تولیدکنندگان محتوا و گیمرها از جمله کسانی هستند که کیبورد، برایشان اهمیت بسیار بالایی دارد.

در میان اشکال و مدل‌های مختلف کیبورد، کیبوردهای مکانیکال به دلایل بسیار زیادی از محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران برخوردار هستند و بسیاری از کاربران حاضر هستند تا هزینه بسیار زیادی برای خرید یک کیبورد مکانیکال پرداخت کنند. اما اگر به شما بگوییم که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به کیبوردهای بالارده مکانیکال، خودتان صفحه کلید کاملا شخصی‌سازی شده خود را بسازید چه می‌گویید؟

اگر می‌خواهید با دنیای بسیار جذاب کیبوردهای مکانیکال کاملا شخصی‌سازی شده آشنا شوید، تماشای این ویدیو را به هیچ‌وجه از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب

برای خرید کلیه وسایل جانبی کیبورد اعم از سوییچ، کی‌کپ، کیس، برد، پلیت، کابل و وسایل جانبی دیگر، به وب‌سایت جادو کیبورد، اسپانسر این قسمت سر بزنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام جادو کیبورد، از جدیدترین محصولات آن‌ها باخبر شوید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده