مرتضی کارگر

مرتضی کارگر

اصفهان، اصفهان
درباره من:
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لول‌آپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لول‌آپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیم‌جم پاییزه انستیتو ملی بازی‌سازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
    • نظر

      @Mohammadps4
      ممنون بابت نظرت محمد جان
      اگه بخواهیم خیلی خلاصه منظور مقاله رو برات بگم این میشه که هادها می‌تونن کیفیت تجربه‌ی شما از یک بازی را هم جذاب‌تر کنن و هم از جذابیت اون کم کنند. هادها مثل یه عینک می‌مونند که در طول بازی روی چشم شما قرار دارند و شما بازی رو از طریق اون‌ها میبینید. حالا اگر این عینک درست طراحی نشده باشه و بخش زیادی از اون به نشان‌دادن اطلاعات ریز و درشت اختصاص پیدا کرده باشه، عملا شما دید محدودتری برای تجربه بازی دارید و این میتونه منجر به این بشه که شما نتونید اونطور که باید از بازی لذت ببرید چرا که مدام حس می‌کنید یه چیز اضافی جلوی چشتونه و نمی‌زاره درست به بازی نگاه کنید.
      امیدوارم جوابم واضح بوده باشه
      و یه نکته هم این که من شاید از تک تک دوستانی که نظر می‌زارن تشکر نمی‌کنم ولی به همه قول می‌دم که نظراتشون رو می‌خونم
      بازم از تو محمدجان و تمامی کسانی که مقاله رو مطالعه کردن تشکر می‌کنم

    • نظر

      @کیان کاظمی
      فقط امیدوارم آقا نادر متوجه آرسنال نشه D:

      در ضمن اگه این طوره که گفتین پس یه جنبه ماجرا هم صد در صد متوجه خود هنینگ میشه چون این اتفاقی که گفتید رو دقیقا تجربه کردم با این تفاوت که تو بازی‌سازی نبوده

    • نظر

      @کیان کاظمی
      یه موضوعی هست دلم نیومد اینجا نگم آقای کاظمی
      با اینکه هیچ کدوم ما واقعا نمی‌دونیم خانم هنینگ مقصر هست یا نه ولی در دنیای حرفه‌ای چه در بازی‌سازی و چه در جاهای دیگه هر گاه یه عضو حرفه‌ای از یه تیم بزرگ جدا میشه و به یه تیم کوچیک‌تر میره مقداری با اعضای مکان جدید به مشکل می‌خوره چون ذهن و طرز فکرشون کوچک‌تر و غیرحرفه‌ای‌تر از مکان قبلی است. اگه اینطور نبود که اونا هم الان تو سطح اون یکی استودیو بازی می‌ساختن
      مثال فوتبالیش هم مثل سانچز می‌مونه که از بارسا رفت آرسنال و از طرز فکر محدود مربی، بازیکنان و مدیریت اونجا کلافه‌اس
      یا مثلا نیمار که رفت پی‌اس‌جی. اعصابش خورد شده بود که نمی‌گذاشتن بیشتر از بقیه بازیکنا تمرین کنه چیز عادی بین ستاره‌ها دنیای فوتباله و باشگاه‌های بزرگ مشکلی باهاش ندارند
      خلاصه همیشه این مشکل با منتقل شده از مکان بالاتر به پایین‌تر وجود داره و اگه مدیران الکترونیک‌آرتز این موضوع رو نمی‌دونستند و مدیریتش نکردند واقعا کارشون خیلی مشکل داره.

    • نظر

      به نظر من که حرفاشون بیشتر شبیه حرفای این سیاست‌مدارا بود که می‌خوان آدم رو بپیچونند...
      مبنای حرفای همشون هم همینه:
      - ما اصلا مشکلی با اون موضوع مورد بحث نداریم
      - ما همه کاری می‌کنیم تا گیمرا شادتر بشن
      - اون چیزی که می‌خواهیم بسازیم از این بهتره پس غصه این رو نخورید!
      . قشنگ از هر کدوم هم بپرسی یه حرف رو همه تکرار می‌کنن که هیچ ربطی به تک نفره بودن نداره...قشنگ معلومه هماهنگ کردن
      دقیقا همین جنس صحبتا رو هم موقه اسکیل باند مایکرو میگفت
      دیروز یه فیلمم میدیدم که روابط عمومی یه سازمانی تو اون فیلم دقیقا همینجوری حرف می‌زد

    • پست
      شنبه, ۶ آبان ۹۶, ۱۱:۰۱
    • نظر

      برا من که پیتر جکسون و ارباب حلقه‌هاست :)

    • نظر

      یه سوال: این 121 دقیقه بدون نوشته‌ها آخرشه یا با اوناست؟

    • نظر

      @مرتضی کارگر
      یعنی فکر کنم عیاری اشک بچه‌های پشت صحنه رو در اورده تا اون تیکه ها رو ضبط کنند!
      بازی هم خیلی قشنگ بود

    • نظر

      وای چقدر خندیدم :)
      الان تازه هنوز به خود بازی نرسیدم!

    • پست
      شنبه, ۲۹ مهر ۹۶, ۱۱:۰۱