عضو تحریریه
سیدرضا نصری

سیدرضا نصری

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
4

معرفی بازی موبایل Dong Wu | نبردهای چالش‌برانگیز با هیولاهای افسانه‌ای

بازی Dong Wu یک اثر نقش‌آفرینی کارتی است که داستان آن در عصر حیوانات و در دوران قرون وسطی جریان دارد.

7

بهترین بازی های اول شخص اندروید 2024

در این مقاله قرار است تا به معرفی بهترین بازی‌های اول شخص اندروید بپردازیم و همچنین مروری بر ویژگی‌های هرکدام داشته باشیم.

14

معرفی بازی موبایل Katana ZERO | داستان یک سامورایی

بازی Katana ZERO NETFLIX به‌واسطه‌ی گیم‌پلی چالش‌برانگیز و داستان درگیرکننده‌ی خود می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن مخاطب ماندگار شود.

7

معرفی بازی موبایل Rainbow Six: SMOL - NETFLIX | اپراتور‌های بامزه‌ی کوچک

بازی Rainbow Six: SMOL - NETFLIX یک تجربه‌ی متفاوت و جدید را از دنیای رینبو سیکس روی موبایل خلق می‌کند. در ادامه با معرفی اثر جدید یوبیسافت، همراه زومجی باشید.

6

معرفی بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS | ترکیبی جذاب از سبک‌های شوتر و روگ لایک

بازی Zombie State: Roguelike FPS با ادقام ژانر‌های شوتر و روگ لایک، تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و سرگرم کننده‌ای را در موبایل خلق کرده است که کمتر مشابه آن را دیده‌ایم.

7

معرفی بازی موبایل City of Outlaws | بهشت خلافکار‌ها

بازی City of Outlaws با الهام از مجموعه بازی‌های GTA یک تجربه‌ی آنلاین و جهان-باز جذاب را به بازیکنان موبایل ارائه می‌کند.

10

پیش نمایش بازی Call of Duty: Warzone Mobile | هرآنچه که از بازی وارزون موبایل می‌دانیم

به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile قرار است تا در این مقاله مروری داشته باشیم بر هر آنچه که از این عنوان مورد انتظار می‌دانیم.

11

بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید 2024

در این مقاله از سری مفاله های بهترین بازی های اندروید، به سراغ بازی‌های نقش آفرینی رفته‌ایم و تعدادی از بهترین آثار منتشر شده در این ژانر پر طرفدار را معرفی کرده‌ایم.

معرفی بازی موبایل Yes, Your Grace | عواقب یک پادشاهی

بازی Yes, Your Grace یک اثر خلاقانه در سبک نقش آفرینی است که تجربه‌ی متفاوت و جذابی از ایفای نقش به‌عنوان یک پادشاه را ارائه می‌کند.

13

بهترین بازی‌ های بی‌ پایان اندروید و آیفون

در این قسمت از مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون، به سراغ بازی‌های بی‌ پایان رفته‌ایم؛ بازی‌هایی که با تجربه‌ی بی‌نظیر خود، باعث می‌شوند تا دیگر متوجه‌ی گذر زمان نشوید.

صفحه ۱ از ۱۷